MAISTO BANKAS

MaistoBankas-000

Kasdien nepasiturinčiaisiais besirūpinančioms organizacijoms labdaros ir paramos fondas „Maisto bankas“ išdalija vidutiniškai 12 tonų maisto, kurio per metus net 65 proc. sudaro paskutinę dieną galiojantys produktai. Tad kiekviena valanda juos transportuojant itin svarbi, o su išmaniaisiais „Fleet Complete“ („Ecofleet“) sprendimais tai vyksta vis operatyviau.

„Kasdien nuo pat ankstyvo ryto automobiliai keliauja į prekybos vietas surinkti maisto produktų, kurie galioja paskutinę dieną. Po to jie turi būti ne tik transportuoti į mūsų sandėlius, bet ir išrūšiuoti, pasverti bei išdalyti nepasiturintiesiems. Kiekvieną valandą tokio maisto tinkamumas vartoti mažėja, tad turime vikriai suktis ir šiuos darbus atlikti iki pietų“, – teigia labdaros ir paramos fondo „Maisto bankas“ plėtros vadovas Vaidotas Ilgius.

   

Didėjant automobilių skaičiui, siekta efektyviau valdyti logistiką

Pradėjus „Maisto banko“ automobilių plėtrą 2013 m., atsirado ir poreikis efektyviai stebėti turimas transporto priemones, užtikrinti, kad surinkti produktai visuomet sklandžiai pasiektų gavėjus. Pasak V. Ilgiaus, anksčiau daug laiko prireikdavo skambinant vairuotojams, renkant informaciją apie esamą situaciją – vietą, atsiradusius gedimus ar eismo intensyvumą, o prisiskambinti vikriai besidarbuojantiems savanoriams pavykdavo ne visada: „Kitose šalyse esančių panašių fondų patirtis parodė, kad „Fleet Complete“ („Ecofleet“) kompanijos produktai – ne tik puikus, bet ir neišvengiamas sprendimas, todėl kreipėmės dėl rėmimo galimybių ir greitai pradėjome naudotis jų pagrindiniu paslaugų paketu.“

„Fleet Complete“ („Ecofleet“) kaip paramą „Maisto bankui“ nemokamai suteikia reikiamą įrangą, kuri padeda automatizuotai valdyti turimus automobilius ir realiuoju laiku gauti informaciją apie jų buvimo vietą, stebėti važiavimo istoriją.

Operatyvesnis ne tik vairuotojų, bet ir kitų savanorių darbas

„Maisto banko“ plėtros vadovas džiaugiasi, kad, pradėję naudoti inovatyvius sprendimus automobilių priežiūrai, atrado būdų, kaip dar efektyviau organizuoti logistikos veiklą: „Dabar bet kuriuo metu matome, kaip vyksta mūsų automobilių judėjimas, esant poreikiui galime reguliuoti maršrutą. Kad šį procesą koordinuojantys žmonės taip pat operatyviau spręstų iškilusias problemas, iš biuro į sandėlius perkėlėme ir tam reikiamus kompiuterius.“

Vilniuje šiuo metu važinėja keturi „Maisto banko“ automobiliai su GPS technologija pagrįstu transporto kontrolės ir užduočių valdymo sprendimu, kituose miestuose – 12.

Didėjant automobilių parkams, efektyvus informacijos pasiekiamumas – itin svarbus veiksnys, tad organizacijos, pasak „Fleet Complete“ („Ecofleet“) pardavimų vadybininkės Ievos Blažinskienės, ieško išmaniųjų sprendimų, kurie padėtų operatyviai spręsti su tuo susijusius klausimus.

„Didėjant „Maisto banko“ automobilių skaičiui, buvome tie, kurie atliepėme jų poreikius. Pagrindinis paslaugų paketas suteikia galimybę organizacijai įsitikinti, kad automobiliai visada eksploatuojami pagal paskirtį – išvyksta ir pasiekia savo tikslą numatytu metu, taip taupydami ir kitų savanorių laiką. Džiaugiamės, kad ilgiau nei penkerius metus mūsų sprendimai kasdien prisideda prie kilnaus tikslo“, – sako I. Blažinskienė.

Daugiau apie „Fleet Complete“ („Ecofleet“) siūlomus sprendimus galite sužinoti ČIA.

Dabar bet kuriuo metu matome, kaip vyksta mūsų automobilių judėjimas, esant poreikiui galime reguliuoti maršrutą. Kad šį procesą koordinuojantys žmonės taip pat operatyviau spręstų iškilusias problemas, iš biuro į sandėlius perkėlėme ir tam reikiamus kompiuterius.

 

Vaidotas Ilgius

Labdaros ir paramos fondo „Maisto bankas“ plėtros vadovas

 

Mes turime jums sprendimą!

Mums rūpi jūsų autoparkas - leiskite mums jį optimizuoti.