Užduočių valdymas

Organizuokite nutolusių darbuotojų darbą ir paskirstykite jiems užduotis keliais klavišų paspaudimais

Išbandykite demo versiją

taskid2

IŠMANUS UŽDUOČIŲ VALDYMAS – PASKIRSTYKITE UŽDUOTIS MOBILIEMS DARBUOTOJAMS PER KELIAS SEKUNDES

Kartais telefonu perduoti darbą būna gana sudėtinga, nes darbuotojas gali neįsiminti visos informacijos, pavyzdžiui, tikslių terminų, dėl ko gali pavėluoti atlikti užduotį laiku. Mūsų užduočių valdymo sprendimas padės patogiai paskirti užduotis per mobiliąją programėlę ir iškart gauti pranešimą, kai darbas bus patvirtintas ar atliktas. Be to, jūs visada žinosite kur yra jūsų darbuotojai, tad galėsite optimaliai paskirstyti užduotis, įvertindami atstumą tarp užduoties atlikimo vietos ir darbuotojo buvimo vietos.

 

Skaitykite daugiau →

Daily-Tasks-Icon-96

EFEKTYVUS PLANAVIMAS

Planuokite darbus į priekį. Jūsų darbuotojai turės aiškią informaciją, kada užduotys turi būti pradėtos, kada užbaigtos, ir kokiu adresu atliktos.

AUTOMATINIS INFORMACIJOS ATNAUJINIMAS

Jūs turėsite informaciją realiu laiku apie vykdomas ir užbaigtas užduotis. Apie užduoties būsenos pasikeitimą iš karto gausite atitinkamą pranešimą.

DARBUOTOJŲ SUKURTOS UŽDUOTYS

Jei atsiranda nenumatytų darbų, jūsų darbuotojai gali patys sau pasiskirti naują užduotį. Tai leis patikimiau valdyti darbo valandų apskaitą, ypač jei neturite tam atskiro etato.

SKAITMENINĖS FORMOS

Atlikdami darbą galėsite užpildyti priskirtas skaitmenines formas bei jas pasirašyti arba pridėti nuotraukas. Nuo šiol jums nebereikės ranka pildyti popierinių dokumentų, rinkti ant jų parašus ir tada skanuoti bei siųsti į biurą. Taupysite laiką ir gamtos išteklius!

taskid

APLIKACIJA VEIKIA IR BE INTERNETO RYŠIO

Net jei dirbsite vietose, kur nėra interneto, jūs vis tiek galėsite naudoti mobiliąją programėlę. Visa informacija bus sinchronizuota, kai grįšite į interneto ryšio zoną.

SKAITMENINIAI PARAŠAI

Patogus ir draugiškas aplinkai sprendimas, kurį visada turėsite po ranka. Leiskite pasirašyti klientams už atliktus darbus ar pristatytą siuntą tiesiai savo mobiliosios programėlės ekrane – nebereikia jokio popieriaus.

INFORMACIJA APIE DARBŲ TRUKMĘ

Mobiliosios programėlės dėka, jūs turėsite aiškią informaciją, kiek laiko prireikė atlikti tam tikrą užduotį. Jūs visada žinosite, kurios užduotys pabaigtos, o kurios dar ne, ir galėsite informuoti klientą apie darbo eigą, trukmę ir su tuo susijusius kaštus.

courier_banner

GERIAUSIAS SPRENDIMAS MOBILIEMS DARBUOTOJAMS

Daugiau darbuotojams nebereikia eiti į darbą, tik tam, kad gautų naujų užduočių – taip sutaupysite ir kuro, ir darbo laiko. Darbuotojai turės ne tik informaciją apie priskirtas užduotis savo mobiliajame telefone, bet ir kitų darbuotojų lokacijas, todėl galės geriau planuoti savo darbo dieną. Be to, naudodami mobiliąją programėlę, jie galės gauti optimaliausią maršrutą užduoties vietai pasiekti. Nesvarbu, ar jūsų įmonėję dirba 3 ar 1000 darbuotojų, šis sprendimas bus naudingas visiems.

ELEKTRONINIAI DOKUMENTAI IR ATASKAITOS

Visa dokumentacija, tokia kaip užpildytos formos, nuvažiuoti kilometrai, pristatymo informacija ir patvirtinantys parašai, saugomi elektronine forma sistemoje. Jūs galite atsisiųsti ataskaitas pagal pasirinktą datą ar darbuotoją.

Daily-Tasks-Icon-96

EFEKTYVUS RESURSŲ NAUDOJIMAS

Jūs galite paskirti užduotis, atsižvelgdami į darbuotojų buvimo vietą, užimtumą, įgūdžius, bei planuoti darbų ir darbo jėgos paskirstymą į priekį. Taip pat galite kurti pasikartojančias užduotis.

Appointment_Request-96

AUTOMATINĖ DARBO LAIKO APSKAITA

Jūs galėsite automatizuoti darbo laiko apskaitą ir turėti informaciją, kiek laiko užtruko atlikti tam tikrą užduotį.

AUTOMATINIAI PRIEŽIŪROS PRIMINIMAI

Reguliari automobilio priežiūra sumažina nusidevėjusių mazgų gedimo riziką, be to, automobilis, kuriam laiku atliekami aptarnavimai, sunaudoja mažiau degalų. Mūsų priminimų modulis leidžia jums nustatyti automatinius pranešimus, kuriuos galite gauti SMS žinute arba elektroniniu paštu. Jūs turėsite informaciją, kiek vienas ar kitas automobilis dar gali važiuoti iki artimiausio būtino apsilankymo servise, o visi reguliarūs aptarnavimai registruojami sistemoje.

41808619 – portrait of an auto mechanic at work on a car in his garage
feedback_note-96

SISTEMINGA PRIEŽIŪRA

Jūs galite patogiai sudėlioti visų reguliarių automobilio aptarnavimų grafiką ir gauti priminimus artėjant jų nustatytam laikui. Reguliarių aptarnavimų proceso valdymas taps sistemingas ir sklandesnis.

signature-icon-96

PERŽIŪRĖKITE PRIEŽIŪROS IŠLAIDŲ ATASKAITĄ

Jūs turėsite visus duomenis apie sąnaudas, patirtas atliekant automobilių technines apžiūras, reguliarius aptarnavimus, remontą, draudimą ir kt. Tokiu būdu greičiau sutvarkysite išlaidų ataskaitas, taip pat sutikrinsite, ar kuro kortelės išlaidos sutampa su automobilio buvimo vieta degalinėje kuro pirkimo metu.

install_icon

AUTOMATINĖS ATASKAITOS

Galite susikurti ir atsisiųsti ataskaitas apie visus atliktus ir numatomus reguliarius aptarnavimus. Turėsite aktualią informaciją, kiek kilometrų transporto priemonės dar gali nuvažiuoti iki artėjančio reguliaraus aptarnavimo, taip pat galėsite patogiau planuoti artėjančius aptarnavimo laikus ir išlaidas.

LANKSTUS SPRENDIMAS

Mes sukūrėme sprendimą, atitinkantį jūsų verslo poreikius, todėl siūlome daugybę integracijų, kad darbo procesai vyktų dar sklandžiau. Bendradarbiaujame su Salesforce, SAP, QuickBooks, Microsoft Azure, Oracle bei kitais programų kūrėjais!

27723147_s

Mes turime jums sprendimą!

Mums rūpi jūsų autoparkas - leiskite mums jį optimizuoti.