„Green Wave” didina produktyvumą, naudodama veiksmingą užduočių valdymo sistemą

Taip, kaip „Uber” ir „Booking.com” pakeitė taksi ar viešbučių paieškos įpročius, taip, naudodami išmaniąsias technologijas, galite ženkliai pakeisti ir savo įmonės užduočių valdymą.

Žalų administravimo ir 24 val. pagalbos kelyje bendrovės “Green Wave” skyriaus vadovas Martin Netz noriai rekomenduoja šį inovatyvų sprendimą kitiems: „Mūsų kelyje dirbančių darbuotojų registruojami pranešimai yra gaunami automatiškai, o jų tikrinimas tampa daug lengvesnis. Spartesnis dalinimasis informacija pagreitina mūsų reakcijos laiką ir leidžia įvykdyti daugiau užduočių”.

Visoje Europoje paslaugas teikianti bendrovė 2015 m. Baltijos šalyse apdorojo daugiau kaip 10 000 bylų ir suteikė įvairapusės pagalbos virš 16 000 klientų. Darbas su tokia užduočių apimtimi reikalauja daug darbuotojų resursų, tad proceso optimizavimas ženkliai padidina produktyvumą.

Užduočių vykdymo procesas

“Green Wave” gauna klientų, prašančių apgadinto automobilio apžiūros, skambučius. Ši informacija turi būti perduota žalos administravimo specialistui, kuris apžiūri automobilį, dokumentuoja jo būklę, pridėdamas nuotraukas ir užpildydamas ataskaitą. Tuomet ši informacija siunčiama į biurą, kur jau kitas darbuotojas tvarko dokumentus. Ir taip procesas kaskart prasideda iš naujo su kiekvienu nauju klientu.

Prieš įdiegiant „Ecofleet” sistemą, ši informacija būdavo perduodama rankomis. Nurodymai būdavo teikiami telefonu. Nuotraukos buvo daromos skaitmeniniu fotoaparatu, iš kurio jos turėjo būti perkeliamos į nešiojamąjį kompiuterį, prijungtą prie interneto, kad būtų galima įkelti visas nuotraukas ir ataskaitą. Tokia pasenusi sistema buvo akivaizdžiai lėta bei imli laikui, ir „Žaliosios bangos” vadovybė aiškiai suprato, kad tai buvo jų produktyvumo silpnoji vieta. Jei jie pakeistų daugiau nei 10 000 paraiškų per metus vykdymo procesą, poveikis įmonės produktyvumui ir pelningumui galėtų būtų nepaprastai didelis.

„Green Wave” vadovybė apibūdino visą procesą ir jo problemas „Ecofleet” atstovui. „Buvo malonu, kad jis stengėsi ne tiesiog parduoti programinę įrangą, o bandė suprasti mūsų verslo modelį ir pasiūlyti mums tinkantį sprendimą”, – teigė žalų administravimo skyriaus vadovas Martin Netz. „Rezultate turime sistemą, kurią galime valdyti planšetiniame kompiuteryje. Galime teigti, kad „Ecofleet „sprendimas pakeitė telefono ryšį, skaitmeninį fotoaparatą, nešiojamąjį kompiuterį ir GPS navigacijos įrenginį.”

„Ecofleet” mobiliųjų užduočių valdymas

„Ecofleet” pardavimų vadovas Raimondas Laurelis aiškina: „Pati sistema yra gana paprasta: kai biuro darbuotojas gauna informaciją apie naują užduotį, jis įkelia ja į „Ecofleet” programą ir priskiria ją vykdytojui – pavyzdžiui, pasinaudojęs artimiausio laisvo darbuotojo su reikiamais įgūdžiais paieškos funkcija. Tuomet parinktas žalų administravimo specialistas į savo išmanųjį telefoną ar planšetinį kompiuterį gauna naują pranešimą apie užduotį ir gali programėlėje naviguotis į jos atlikimo vietą. Būdamas įvykio vietoje jis gali užpildyti specialiai paruoštą ataskaitos formą tiesiai išmaniajame įrenginyje, pridėti nuotraukas, jei reikia, paimti parašą, bei užbaigti užduotį. Visa ši informacija iš karto keliauja biuro darbuotojui, kuris nedelsdamas tęsia žalos administravimą – nebereikia laukti rankinių procesų, pvz., ataskaitų ir nuotraukų atvežimo į biurą, ir jų perkėlimo į kompiuterį.”

Ecofleet „Daug įmonių turi panašų poreikį tvarkyti užduotis”

„Ecofleet” pardavimų vadovas Raimondas Laurelis tvirtina, kad daug įmonių turi panašių poreikių. „Pavyzdžiui, liftų ir kitų sistemų techninės priežiūros, valymo ir pardavimų grupės galėtų padaryti savo darbų procesą daug lengvesnį ir konkretesnį. Sprendimas taip pat gali būti naudojamas subrangovų užduočių valdymui. Didėjant informacijos perdavimo greičiui visa bendrovė tampa efektyvesnė. Šis teigiamas pokytis lemia didesnes pajamas įmonei ir sutaupo daugiau laiko. „

Šiame vaizdo įraše „Green Wave” paaiškina savo sėkmės istoriją, kaip jie tapo efektyvesni

 

Rezultate turime sistemą, kurią galime valdyti planšetiniame kompiuteryje. Galime teigti, kad „Ecofleet“ sprendimas pakeitė telefono ryšį, skaitmeninį fotoaparatą, nešiojamąjį kompiuterį ir GPS navigacijos įrenginį.

Mes turime jums sprendimą!

Mums rūpi jūsų autoparkas - leiskite mums jį optimizuoti.