Mantas Andriuškevičius

KIWA INSPECTA generalinis direktorius 

Skaitykite jo istoriją

FIMA

fima gelezinkeliai

Bendrovė FIMA – pirmaujanti išmanios infrastruktūros sprendimų kompanija Baltijos regione, beveik 30 metų dalyvaujanti reikšmingiausiuose viešosios ir privačios infrastruktūros modernizavimo projektuose. Atrodo, savaime suprantama, kad taip prisistatanti įmonė ir pati savo veikloje taiko modernias, inovatyvias technologijas. Viena jų –  „Fleet Complete“ sprendimas, padedantis tvarkyti ne tik automobilių ūkį, bet ir… traukinio vagonus.

„Kelionės lapai, užsipildykite patys!”

Taikydama technologines inovacijas, bendrovė FIMA siūlo savo klientams informacinių ryšių ir technologijų, saugos, automatikos, pastatų infrastruktūros, transportui ir energetikai skirtus sprendimus. Pagrindinė FIMA būstinė įsikūrusi Vilniuje, Lietuvoje, dukterinės įmonės veikia Latvijoje ir Lenkijoje.

„Įmonėje Lietuvoje dirba apie 200 darbuotojų. Ir mūsų darbo specifika tokia, kad darbo reikalais tenka važinėti po visą Lietuvą – diegiame saugos sistemas pasienyje, prižiūrime saugos sistemas elektros perdavimo tinklo objektuose, atliekame geležinkelių infrastruktūros modernizavimo darbus ir t.t. Tad mūsų inžinieriai, projektų ir darbų vadovai labai dažnai yra „ant ratų“, – supažindino su bendrovės veiklos specifika FIMA serviso centro direktorius Justinas Grigaliūnas.

Kai tiek daug besinaudojančiųjų bendrovės automobiliais, labai svarbia tampa jų apskaita, kelionės lapų pildymas, administravimas. Pirmiausia prie šio darbo tekdavo paplušėti darbuotojams, paskui visus rezultatus sužiūrėdavo buhalterija.

„Transporto ūkio administravimui, o tiksliau – kelionės lapų generavimui naudojome mums anksčiau kurtą sistemą. Visi tarnybinius automobilius vairuojantys darbuotojai kas mėnesį turėdavo jungtis prie šios sistemos ir patys suvesti duomenis, kur, kiek kilomentrų ir kokiais tikslais jie važiuodavo. Tokia sistema reikalavo daug laiko bei palikdavo daug erdvės informacijos interpretavimui, reikalavo nuolatinės kontrolės“, – pasakojo apie netolimą praeitį pašnekovas.

Turbūt ne vienas darbuotojas tyliai pasvajodavo – kaip būtų gerai, jei tie kelionės lapai galėtų užsipildyti patys. Dabar tokia svajonė jau tapo realybe – FIMA automobiliuose naudojamas „Fleet Complete“ sprendimas, leidžiantis formuoti automatinius kelionės lapus automobilių naudojimo apskaitai.

„Sistemą įdiegėme daugiau kaip šimtui transporto priemonių. Ji automatiškai renka duomenis apie nuvažiuotą kilometražą, maršrutus ir kuro bako likutį. Sulyginus juos su degalinių tinklo duomenimis apie perkamą kurą, galima pasiekti, kad įmonės resursais būtų naudojamasi efektyviai, pagal realius poreikius“, – komentavo naujo sprendimo privalumus J. Grigaliūnas.

Pasak pašnekovo, pereidama prie automatizuotos transporto ūkio valdymo sistemos, bendrovė siekė dviejų pagrindinių tikslų: skaidrumo ir efektyvumo.

„Naujoji sistema leido mums optimizuoti procesus, taupyti laiką, kurį vieni darbuotojai gaišdavo pildydami kelionės lapus, o kiti – kontroliuodami ir tikslindami duomenis. Sistema esame patenkinti, nes ji iš esmės pakeitė ir palengvino mūsų vidinius procesus“, – apibendrino FIMA serviso centro direktorius.

„Mūsų paslaugą FIMA perka per veiklos nuomos kompaniją kartu su automobilių veiklos nuomos paslaugomis. Manome, kad toks variantas yra patogus bendrovei, nes ji gauna sąskaita „iš vienų rankų“, kartu su automobilio lizingo ir priežiūros paslaugomis. Tuo tikslu yra sudaryta trišalė „FleetComplete“, veiklos nuomos kompanijos ir FIMA sutartis“, – pasakojo  „Fleet Complete“ pardavimų projektų vadovas Tomas Stonys.

Kaip teigė J. Grigaliūnas, ši įdiegta sistema gali būti tik bendradarbiavimo su kompanija „Fleet Complete“ pradžia. Siekiant toliau didinti bendrovės FIMA veiklos efektyvumą, svarstomos galimybės „Fleet Complete“ sistemą integruoti su FIMA jau naudojamomis resursų ir veiklos planavimo sistemomis.

„Fleet Complete“ sprendimas išduoda traukinio vagonų vietą

„Fleet Complete“ sprendimus bendrovė FIMA pritaikė ne tik automobilių parkui valdyti, bet ir traukinio vagonams „prižiūrėti“. Toks poreikis kilo, kai buvo įgyvendintas projektas su AB „Lietuvos geležinkeliai“. Darbams atlikti ir jiems prižiūrėti teko įsigyti bėgiais riedančią transporto priemonę. Na o vėliau prireikė ir ją stebėti, tad vėl buvo kreiptasi į „Fleet Complete“. Iki tol tokie sprendimai buvo naudojami tik automobiliuose, ir tai pirmas jų pritaikymo traukinio vagonams atvejis.

„Mūsų pagrindinis poreikis buvo – stebėti, kur tie vagonai yra. Mes juos ne tik patys naudojame, bet ir nuomojame, tad norime žinoti, kur jie yra, kada stovi, kada dirba. Mes net sutarties su klientais sąlygas pritaikėme prie mūsų stebimų ir matuojamų rodiklių, tad labai paprasta patikrinti, ar vagonai buvo naudojami pagal sutartį“, – pasakojo FIMA serviso centro direktorius Justinas Grigaliūnas.

 „Klientų poreikiai verčia ir mus nuolat tobulėti, ieškoti naujų sprendimų. Ir labai malonu matyti, kai jie pasiteisina, palengvina mūsų klientų darbą“, – kalbėjo T. Stonys.

Daugiau apie „Fleet Complete“ („Ecofleet“) siūlomus sprendimus galite sužinoti ČIA.

Naujoji sistema leido mums optimizuoti procesus, taupyti laiką, kurį vieni darbuotojai gaišdavo pildydami kelionės lapus, o kiti – kontroliuodami ir tikslindami duomenis. Sistema esame patenkinti, nes ji iš esmės pakeitė ir palengvino mūsų vidinius procesus.

 

Justinas Grigaliūnas

FIMA serviso centro direktorius

 

Mes turime jums sprendimą!

Mums rūpi jūsų autoparkas - leiskite mums jį optimizuoti. 

Daugiau klientų istorijų

SCANIA

Scania CER yra Scania sunkvežimių pardavimo ir aptarnavimo Scania CER yra Scania sunkvežimių pardavimo ir aptarnavimo kompanija Čekijoje, Slovakijoje ir Vengrijoje. „Ecofleet“ sprendimo dėka Scania CER ženkliai pakėlė pardavimų grupės produktyvumą, bei padidino savo rinkos dalį.

MAISTO BANKAS

MaistoBankas-000

Kasdien nepasiturinčiaisiais besirūpinančioms organizacijoms labdaros ir paramos fondas „Maisto bankas“ išdalija vidutiniškai 12 tonų maisto, kurio per metus net 65 proc. sudaro paskutinę dieną galiojantys produktai. Tad kiekviena valanda juos transportuojant itin svarbi, o su išmaniaisiais „Fleet Complete“ („Ecofleet“) sprendimais tai vyksta vis operatyviau.

„Kasdien nuo pat ankstyvo ryto automobiliai keliauja į prekybos vietas surinkti maisto produktų, kurie galioja paskutinę dieną. Po to jie turi būti ne tik transportuoti į mūsų sandėlius, bet ir išrūšiuoti, pasverti bei išdalyti nepasiturintiesiems. Kiekvieną valandą tokio maisto tinkamumas vartoti mažėja, tad turime vikriai suktis ir šiuos darbus atlikti iki pietų“, – teigia labdaros ir paramos fondo „Maisto bankas“ plėtros vadovas Vaidotas Ilgius.

   

Didėjant automobilių skaičiui, siekta efektyviau valdyti logistiką

Pradėjus „Maisto banko“ automobilių plėtrą 2013 m., atsirado ir poreikis efektyviai stebėti turimas transporto priemones, užtikrinti, kad surinkti produktai visuomet sklandžiai pasiektų gavėjus. Pasak V. Ilgiaus, anksčiau daug laiko prireikdavo skambinant vairuotojams, renkant informaciją apie esamą situaciją – vietą, atsiradusius gedimus ar eismo intensyvumą, o prisiskambinti vikriai besidarbuojantiems savanoriams pavykdavo ne visada: „Kitose šalyse esančių panašių fondų patirtis parodė, kad „Fleet Complete“ („Ecofleet“) kompanijos produktai – ne tik puikus, bet ir neišvengiamas sprendimas, todėl kreipėmės dėl rėmimo galimybių ir greitai pradėjome naudotis jų pagrindiniu paslaugų paketu.“

„Fleet Complete“ („Ecofleet“) kaip paramą „Maisto bankui“ nemokamai suteikia reikiamą įrangą, kuri padeda automatizuotai valdyti turimus automobilius ir realiuoju laiku gauti informaciją apie jų buvimo vietą, stebėti važiavimo istoriją.

Operatyvesnis ne tik vairuotojų, bet ir kitų savanorių darbas

„Maisto banko“ plėtros vadovas džiaugiasi, kad, pradėję naudoti inovatyvius sprendimus automobilių priežiūrai, atrado būdų, kaip dar efektyviau organizuoti logistikos veiklą: „Dabar bet kuriuo metu matome, kaip vyksta mūsų automobilių judėjimas, esant poreikiui galime reguliuoti maršrutą. Kad šį procesą koordinuojantys žmonės taip pat operatyviau spręstų iškilusias problemas, iš biuro į sandėlius perkėlėme ir tam reikiamus kompiuterius.“

Vilniuje šiuo metu važinėja keturi „Maisto banko“ automobiliai su GPS technologija pagrįstu transporto kontrolės ir užduočių valdymo sprendimu, kituose miestuose – 12.

Didėjant automobilių parkams, efektyvus informacijos pasiekiamumas – itin svarbus veiksnys, tad organizacijos, pasak „Fleet Complete“ („Ecofleet“) pardavimų vadybininkės Ievos Blažinskienės, ieško išmaniųjų sprendimų, kurie padėtų operatyviai spręsti su tuo susijusius klausimus.

„Didėjant „Maisto banko“ automobilių skaičiui, buvome tie, kurie atliepėme jų poreikius. Pagrindinis paslaugų paketas suteikia galimybę organizacijai įsitikinti, kad automobiliai visada eksploatuojami pagal paskirtį – išvyksta ir pasiekia savo tikslą numatytu metu, taip taupydami ir kitų savanorių laiką. Džiaugiamės, kad ilgiau nei penkerius metus mūsų sprendimai kasdien prisideda prie kilnaus tikslo“, – sako I. Blažinskienė.

Daugiau apie „Fleet Complete“ („Ecofleet“) siūlomus sprendimus galite sužinoti ČIA.

Dabar bet kuriuo metu matome, kaip vyksta mūsų automobilių judėjimas, esant poreikiui galime reguliuoti maršrutą. Kad šį procesą koordinuojantys žmonės taip pat operatyviau spręstų iškilusias problemas, iš biuro į sandėlius perkėlėme ir tam reikiamus kompiuterius.

 

Vaidotas Ilgius

Labdaros ir paramos fondo „Maisto bankas“ plėtros vadovas

 

Mes turime jums sprendimą!

Mums rūpi jūsų autoparkas - leiskite mums jį optimizuoti. 

Daugiau klientų istorijų

MAISTO BANKAS

„Fleet Complete“ kaip paramą „Maisto bankui“ nemokamai suteikia reikiamą įrangą, kuri padeda automatizuotai valdyti turimus automobilius ir realiuoju laiku gauti informaciją apie jų buvimo vietą, stebėti važiavimo istoriją.

KIWA INSPECTA

automobilis_kiwa_inspecta

Į UAB „Kiwa Inspecta“ klientai kreipiasi ieškodami patikimo ir objektyvaus partnerio gamybai, statybai, saugai ir kokybei.

UAB „Kiwa Inspecta“ yra dalis „Kiwa Group“ kuri yra viena iš 20 pasaulio geriausių testavimo, tikrinimo ir sertifikavimo (angl. Testing, Inspection and Certification – TIC) įmonių, veikianti daugiau negu 40 šalių ir turinti daugiau nei 4500 darbuotojų.

„Turime aiškią viziją – teikti gamybos ir statybos įmonėms daug tarpusavyje susijusių, kokybe išsiskiriančių paslaugų. Tikriname įrenginių techninę būklę, sertifikuojame, teikiame techninio konsultavimo, laboratorijos ir mokymo paslaugas. UAB „Kiwa Inspecta“ paslaugomis naudojasi ne tik Lietuvos, bet ir užsienio pramonės įmonės“, – trumpai pristatė bendrovę jos generalinis direktorius Mantas Andriuškevičius.

„Sistema, sukurta remiantis logiškais kompanijų poreikiais“

Lietuvoje bendrovėje dirba 65 darbuotojai ir nemažą darbo laiko dalį jiems tenka praleisti kelyje lankant klientus, nes didžioji dalis tikrinimų atliekama statybų aikštelėje ar įmonės gamybos patalpose. Tad bendrovės automobilių ūkis tikrai nemenkas – net 45 transporto priemonės, kuriomis darbuotojai gali naudotis. Visi šie automobiliai nėra  UAB „Kiwa Inspecta“ nuosavybė – bendrovė juos nuomoja. Jei kas dirba įmonėse su panašiu automobilių kiekiu, puikiausiai žino, kiek laiko užima jų naudojimo apskaita – nurodyti, kiek laiko/kilometrų jais važiuojama, kokiems klientams aptarnauti priskiriamos transporto išlaidos, skaičiuoti sunaudotą kurą bei planuoti automobilių techninius aptarnavimus.

Dalis šios apskaitos darbų tenka buhalterijai, nemaža dalimi reikia prisidėti ir darbuotojams – surašyti, kiek kilometrų automobiliu tą mėnesį nuvažiuota, prisiminti, kada ir kur važiuota.

„Įdiegti „Fleet Complete“ sprendimą pasiūlė bendrovė, iš kurios nuomojome automobilius. Tiksliau, pasiūlė tokią idėją. Mes surengėme apklausą ir iš trijų pasiūlytų sprendimų išsirinkome „Fleet Complete“ kaip geriausiai atitinkantį mūsų poreikius. Žinoma, vertinoma ir pasiūlytą kainą“, – pasakojo UAB „Kiwa Inspecta“ generalinis direktorius M. Andriuškevičius.

mantas_andriuskevicius_kiwa_inspecta_direktoriusPasak pašnekovo, pasiūlytas sprendimas gerokai pranoko lūkesčius – jis ne tik automatiškai perduoda duomenis apie nuvažiuotus kilometrus, išnaudotą kurą, bet ir padeda analizuoti darbo efektyvumą bei tiksliai nustatyti transporto išlaidas, tenkančias vienam ar kitam projektui. Taip pat sistema gali parodyti tikslią vietą, kur automobilis konkrečiu metu yra.

„Privalumų daugybė. Pirmiausia – visiškai supaprastinta apskaita. Darbuotojams dabar nereikia sukti galvą bandant prisiminti, kur ir kada važiavo, rinkti degalų čekių, pildyti apskaitos žurnalų. Visą laiką jie gali skirti tiesioginiam savo darbui, – vardijo naujo sprendimo privalumus M. Andriuškevičius. –  Sistema, sukurta remiantis logiškais kompanijų poreikiais.“

„Fleet Complete“ sprendimas padeda išvengti nelaimių keliuose

„Daugelis Lietuvos įmonių jau naudojasi „Fleet Complete“ sprendimais – ir automobilių dalijimosi, ir žurnalų pildymo, apskaitos paslaugomis. Džiaugiamės, kad galima parinkti ir pritaikyti kiekvienam klientui jam labiausiai tinkančius sprendimus, – kalbėjo  „Fleet Complete“ klientų vadybininkas Edvardas Talačka.

Kai kurie sprendimai būna gana netikėti. Pavyzdžiui, automobiliuose sumontuota sistema, iškart įspėjanti bendrovės atsakingus asmenis, jei kažkas daugiau nei trisdešimt sekundžių viršija leistiną greitį.

transporto_kontroles_sistema_kiwa_atvejis

„Po pokalbių su keliais darbuotojais tokių pranešimų nebegauname. Esame socialiai atsakinga bendrovė ir siekiame prisidėti prie saugumo Lietuvos keliuose užtikrinimo, vairavimo kultūros gerinimo, o tuo pačiu – apsaugoti darbuotojus nuo nelaimingų atsitikimų“, – motyvavo tokį sprendimą M. Andriuškevičius.

Daugiau apie „Fleet Complete“ siūlomus sprendimus galite sužinoti ČIA.

Privalumų daugybė. Pirmiausia – visiškai supaprastinta apskaita. Darbuotojams dabar nereikia sukti galvą bandant prisiminti, kur ir kada važiavo, rinkti degalų čekių, pildyti apskaitos žurnalų. Visą laiką jie gali skirti tiesioginiam savo darbui. Sistema, sukurta remiantis logiškais kompanijų poreikiais.

 

Mantas Andriuškevičius

KIWA INSPECTA generalinis direktorius

 

Mes turime jums sprendimą!

Mums rūpi jūsų autoparkas - leiskite mums jį optimizuoti. 

Daugiau klientų istorijų

KONEKESKO

Bendrovėje „Konekesko Lietuva“ įdiegti sprendimai ne tik padeda sutaupyti jos klientams, tačiau ir pačiai įmonei gauti atlygį už realiai darbui praleistą laiką, net kai klientui gali atrodyti, kad tokius darbus įmanoma padaryti greičiau.

KONEKESKO

Tractor working agicultural machinery in sunny day

Mokėti už atliktus darbus, o ne paslaugos teikėjo kelionę iš taško A į tašką B – natūralus užsakovo pageidavimas, galintis padėti jam sutaupyti, o darbus atliekančiai bendrovei – kurti atsakingo požiūrio į teikiamas paslaugas įvaizdį. Tačiau be išmaniųjų sprendimų tai pasiekti nėra paprasta. Žemės ūkio, statybos ir miškų technikos pardavimu bei priežiūra užsiimanti bendrovė „Konekesko Lietuva“ atrado tokios problemos sprendimo raktą, pasitelkusi „Fleet Complete“ („Ecofleet“) sprendimus.

„Mūsų darbas – ne tik parduoti miško, žemės ūkio ar statybos techniką, bet ir užtikrinti tinkamą jos veikimą bei priežiūrą po pardavimo. Mūsų parduodamą techniką perka klientai iš pačių įvairiausių Lietuvos vietų, tad priežiūros darbus atliekame turimose regioninėse dirbtuvėse ir atvykę pas klientus“, – pasakoja „Konekesko Lietuva“ serviso vadovas Kęstutis Andrulionis.

Jis atkreipia dėmesį, kad technikos priežiūra užsiimantis bendrovės padalinys pajamas gauna už atliekamus darbus, apmokestinamus valandiniu įkainiu, todėl įmonei svarbu imti atlygį už darbus, o ne laiką, praleidžiamą važiuojant pas klientą.

„Vienas esminių įmonės darbo sėkmės faktorių – maksimaliai išnaudoti darbo laiką darbams atlikti, o ne kitai veiklai, tokiai kaip važiavimas, laikas, praleistas kelyje. Čia ir atsirado poreikis suskaičiuoti, kiek tokio laiko turime, ieškoti sprendimų jam trumpinti ir siekti kokybiškai išnaudoti realiai turimą darbo laiką“, – aiškina K. Andrulionis.

Taupo savo laiką ir klientų išlaidas

Andrulionis sako supratęs, kad savo laiką ir klientų išlaidas galima optimizuoti pasitelkus išmaniuosius sprendimus. Tada bendrovė ir atrado „Fleet Complete“ („Ecofleet“) paslaugas.

„Paslaugos teikėjo pasirinkimą lėmė sprendimo lankstumas – įrangos nuoma, o ne pirkimas, reikiamų ataskaitų parengimas, paprasta vartotojo sąsaja. Jau turime devynių mėnesių paslaugos naudojimo duomenis ir esame patenkinti tuo, ką su šiais sprendimais pasiekėme“, – teigia K. Andrulionis.

Pasak „Konekesko Lietuva“ serviso vadovo, įmonėje įdiegti išmanieji sprendimai suteikia galimybę palyginti darbuotojų efektyvumą, eliminuoti laiko kelyje faktorių, taip pat leidžia įvertinti galimas parduoti ir parduotas valandas.

„Nuo šiol turime konkrečią informaciją, padedančią tolygiau skirstyti darbus pagal atstumus iki klientų, kad laikas kelyje pasiskirstytų vienodžiau. Mums pasidarė paprasčiau planuoti priežiūros centrų plėtrą pagal labiausiai lankomas vietas, kad galėtume trumpinti kelią iki klientų“, – tikina K. Andrulionis.

Gali tiksliau apskaičiuoti, kokio atlygio nusipelnė

Įmonės „Fleet Complete“ („Ecofleet“) pardavimų projekto vadovo Lietuvoje Tomo Stonio teigimu, bendrovėje „Konekesko Lietuva“ įdiegti sprendimai ne tik padeda sutaupyti jos paslaugų pirkėjams, bet ir pačiai įmonei gauti atlygį už realiai darbui praleistą laiką, net kai jos klientui gali atrodyti, kad tokius darbus įmanoma padaryti greičiau.

„Konekesko Lietuva“ yra svarbu žinoti, kiek darbuotojas, važiuodamas į serviso objektą, užtrunka kelyje, kiek tai turi įtakos efektyvumui ir sugebėjimui atlikti darbus. Iki tol jie negalėdavo faktiniais duomenimis pagrįsti, ar mažesnis atliktų darbų skaičius priklauso nuo daugiau kelyje praleidžiamo laiko. Mūsų sprendimų pateikiami duomenys ne tik padeda sutaupyti paslaugų pirkėjui, bet ir suteikia galimybę apmokestinti visą realų paslaugų teikėjo darbo laiką“, – aiškina T. Stonys

„Fleet Complete“ („Ecofleet“) atstovas atkreipia dėmesį, kad „Konekesko Lietuva“ naudoja transporto kontrolės sprendimą su automobilio kuro lygio, ridos (odometro) nuskaitymu. Sprendimas įdiegtas į priežiūros darbus atliekančių darbuotojų automobilius.

Daugiau apie „Fleet Complete“ („Ecofleet“) siūlomus sprendimus galite sužinoti ČIA.

Paslaugos teikėjo pasirinkimą lėmė sprendimo lankstumas – įrangos nuoma, o ne pirkimas, reikiamų ataskaitų parengimas, paprasta vartotojo sąsaja. Jau turime devynių mėnesių paslaugos naudojimo duomenis ir esame patenkinti tuo, ką su šiais sprendimais pasiekėme.

Kęstutis Andrulionis

„Konekesko Lietuva“ serviso vadovas

Mes turime jums sprendimą!

Mums rūpi jūsų autoparkas - leiskite mums jį optimizuoti. 

Daugiau klientų istorijų

KONEKESKO

Bendrovėje „Konekesko Lietuva“ įdiegti sprendimai ne tik padeda sutaupyti jos klientams, tačiau ir pačiai įmonei gauti atlygį už realiai darbui praleistą laiką, net kai klientui gali atrodyti, kad tokius darbus įmanoma padaryti greičiau.

KIWA INSPECTA

automobilis_kiwa_inspecta

Į UAB „Kiwa Inspecta“ klientai kreipiasi ieškodami patikimo ir objektyvaus partnerio gamybai, statybai, saugai ir kokybei.

UAB „Kiwa Inspecta“ yra dalis „Kiwa Group“ kuri yra viena iš 20 pasaulio geriausių testavimo, tikrinimo ir sertifikavimo (angl. Testing, Inspection and Certification – TIC) įmonių, veikianti daugiau negu 40 šalių ir turinti daugiau nei 4500 darbuotojų.

„Turime aiškią viziją – teikti gamybos ir statybos įmonėms daug tarpusavyje susijusių, kokybe išsiskiriančių paslaugų. Tikriname įrenginių techninę būklę, sertifikuojame, teikiame techninio konsultavimo, laboratorijos ir mokymo paslaugas. UAB „Kiwa Inspecta“ paslaugomis naudojasi ne tik Lietuvos, bet ir užsienio pramonės įmonės“, – trumpai pristatė bendrovę jos generalinis direktorius Mantas Andriuškevičius.

„Sistema, sukurta remiantis logiškais kompanijų poreikiais“

Lietuvoje bendrovėje dirba 65 darbuotojai ir nemažą darbo laiko dalį jiems tenka praleisti kelyje lankant klientus, nes didžioji dalis tikrinimų atliekama statybų aikštelėje ar įmonės gamybos patalpose. Tad bendrovės automobilių ūkis tikrai nemenkas – net 45 transporto priemonės, kuriomis darbuotojai gali naudotis. Visi šie automobiliai nėra  UAB „Kiwa Inspecta“ nuosavybė – bendrovė juos nuomoja. Jei kas dirba įmonėse su panašiu automobilių kiekiu, puikiausiai žino, kiek laiko užima jų naudojimo apskaita – nurodyti, kiek laiko/kilometrų jais važiuojama, kokiems klientams aptarnauti priskiriamos transporto išlaidos, skaičiuoti sunaudotą kurą bei planuoti automobilių techninius aptarnavimus.

Dalis šios apskaitos darbų tenka buhalterijai, nemaža dalimi reikia prisidėti ir darbuotojams – surašyti, kiek kilometrų automobiliu tą mėnesį nuvažiuota, prisiminti, kada ir kur važiuota.

„Įdiegti „Fleet Complete“ sprendimą pasiūlė bendrovė, iš kurios nuomojome automobilius. Tiksliau, pasiūlė tokią idėją. Mes surengėme apklausą ir iš trijų pasiūlytų sprendimų išsirinkome „Fleet Complete“ kaip geriausiai atitinkantį mūsų poreikius. Žinoma, vertinoma ir pasiūlytą kainą“, – pasakojo UAB „Kiwa Inspecta“ generalinis direktorius M. Andriuškevičius.

mantas_andriuskevicius_kiwa_inspecta_direktoriusPasak pašnekovo, pasiūlytas sprendimas gerokai pranoko lūkesčius – jis ne tik automatiškai perduoda duomenis apie nuvažiuotus kilometrus, išnaudotą kurą, bet ir padeda analizuoti darbo efektyvumą bei tiksliai nustatyti transporto išlaidas, tenkančias vienam ar kitam projektui. Taip pat sistema gali parodyti tikslią vietą, kur automobilis konkrečiu metu yra.

„Privalumų daugybė. Pirmiausia – visiškai supaprastinta apskaita. Darbuotojams dabar nereikia sukti galvą bandant prisiminti, kur ir kada važiavo, rinkti degalų čekių, pildyti apskaitos žurnalų. Visą laiką jie gali skirti tiesioginiam savo darbui, – vardijo naujo sprendimo privalumus M. Andriuškevičius. –  Sistema, sukurta remiantis logiškais kompanijų poreikiais.“

„Fleet Complete“ sprendimas padeda išvengti nelaimių keliuose

„Daugelis Lietuvos įmonių jau naudojasi „Fleet Complete“ sprendimais – ir automobilių dalijimosi, ir žurnalų pildymo, apskaitos paslaugomis. Džiaugiamės, kad galima parinkti ir pritaikyti kiekvienam klientui jam labiausiai tinkančius sprendimus, – kalbėjo  „Fleet Complete“ klientų vadybininkas Edvardas Talačka.

Kai kurie sprendimai būna gana netikėti. Pavyzdžiui, automobiliuose sumontuota sistema, iškart įspėjanti bendrovės atsakingus asmenis, jei kažkas daugiau nei trisdešimt sekundžių viršija leistiną greitį.

transporto_kontroles_sistema_kiwa_atvejis

„Po pokalbių su keliais darbuotojais tokių pranešimų nebegauname. Esame socialiai atsakinga bendrovė ir siekiame prisidėti prie saugumo Lietuvos keliuose užtikrinimo, vairavimo kultūros gerinimo, o tuo pačiu – apsaugoti darbuotojus nuo nelaimingų atsitikimų“, – motyvavo tokį sprendimą M. Andriuškevičius.

Daugiau apie „Fleet Complete“ siūlomus sprendimus galite sužinoti ČIA.

Privalumų daugybė. Pirmiausia – visiškai supaprastinta apskaita. Darbuotojams dabar nereikia sukti galvą bandant prisiminti, kur ir kada važiavo, rinkti degalų čekių, pildyti apskaitos žurnalų. Visą laiką jie gali skirti tiesioginiam savo darbui. Sistema, sukurta remiantis logiškais kompanijų poreikiais.

 

Mantas Andriuškevičius

KIWA INSPECTA generalinis direktorius

 

Mes turime jums sprendimą!

Mums rūpi jūsų autoparkas - leiskite mums jį optimizuoti. 

Daugiau klientų istorijų

GREEN WAVE

Visoje Europoje paslaugas teikianti bendrovė 2015 m. Baltijos šalyse apdorojo daugiau kaip 10 000 bylų ir suteikė įvairapusės pagalbos virš 16 000 klientų. Darbas su tokia užduočių apimtimi reikalauja daug darbuotojų resursų, tad proceso optimizavimas ženkliai padidina produktyvumą.

LIETUVOS POLICIJA

shutterstock_1098509738

Vilnius Europos žemėlapyje jau kurį laiką šviečia kaip dalijimosi automobiliais sostinė. Pernai iš visų Europos miestų būtent Vilniuje vienam gyventojui teko daugiausia tokių automobilių. Natūralu, kad pasiteisinusios idėjos palengva keliasi ir į viešąjį sektorių. Pavyzdžiui, Lietuvos policijos darbuotojai šiandien dalijasi 350 automobilių, o dar beveik 800 valdo išmaniai, pasitelkę „Fleet Complete“ („Ecofleet“) sprendimus.

„Ilgą laiką kiekvienas mūsų padalinys turėjo jam priskirtus konkrečius automobilius, todėl kartais susidarydavo dabar jau juokingų situacijų. Pavyzdžiui, esant užimtiems visiems padalinio automobiliams, jo darbuotojai negalėdavo pasinaudoti tuo metu laisvomis ir nenaudojamomis transporto priemonėmis iš kito padalinio, nors šios stovėdavo toje pačioje aikštelėje“, – sako Policijos departamento Policijos informacijos valdybos viršininkas Šarūnas Gavėnas.

2016 m., siekiant optimizuoti resursus, Policijos departamentas pradėjo bandomąjį projektą – 20 automobilių įdiegė „Fleet Complete“ („Ecofleet“) automobilių dalijimosi sistemą ir leido jais naudotis visiems darbuotojams, vairuojantiems tarnybines transporto priemones. Tai reiškia, kad bet kuris darbuotojas, turintis leidimą, savo išmaniajame telefone ar kompiuteryje gali rezervuoti bet kurį tuo metu sistemoje laisvą automobilį, juo pasinaudoti ir, užbaigęs kelionę, analogišku principu juo leisti pasinaudoti kitam kolegai.

Kaip teigia Š. Gavėnas, sprendimas labai greitai pasiteisino – automobiliai buvo naudojami efektyviau, o darbuotojai naująją sistemą greitai įsisavino: „Naudotojo sąsaja ir pats rezervavimo procesas itin paprastas. Be to, jį susiejome su mūsų valdoma personalo sistema, todėl labai lengvai išsprendėme papildomų ir naujų vartotojų valdymo klausimus, o darbuotojai galėjo jungtis tais pačiais slaptažodžiais kaip ir prie kitų mūsų vidinių sistemų.“

Pasiteisinus bandomajam projektui, pamažu automobilių dalijimosi sistema išsiplėtė visoje Lietuvoje ir buvo įdiegta į visus 350 policijos administracijos tarnybinių automobilių. Dar beveik 800 automobilių, įskaitant ir pareigūnų transporto priemones, pažymėtas skiriamaisiais ženklais, yra administruojami, pasitelkus kitus išmaniuosius „Fleet Complete“ („Ecofleet“) sprendimus.

Taupo ir laiką, ir išteklius

Anot „Fleet Complete“ („Ecofleet“) pardavimų vadovo Raimondo Laurelio, patirtis rodo, kad organizacijos, pradėjusios naudotis dalijimosi paslauga, sutaupo iki 30 proc. išlaidų automobilių parko priežiūrai. Šalies pareigūnai pripažįsta, kad optimizavo resursus net keliose vietose.

„Pradėjus efektyviau išnaudoti mūsų automobilius, natūraliai sumažėjo administracijos transporto priemonių parkas. Taip pat 2018 m. sujungėme „Fleet Complete“ („Ecofleet“) sprendimą su mūsų buhalterinės apskaitos sistema. Tai leido iš esmės automatizuoti kelionių apskaitą, o kartu sumažino žmogiškųjų išteklių poreikį“, – pastebi Š. Gavėnas.

Įranga ir techniniai sprendimai – iš vienų rankų

Dar vienu svarbiu pranašumu Policijos departamentui tapo tai, kad „Fleet Complete“ („Ecofleet“) pasiūlė kompleksinį techninės ir programinės įrangos sprendimą. Pareigūnai iš vienų rankų įsigijo visą techninę įrangą, jai pritaikytą programinę įrangą bei duomenų perdavimo paslaugą – „Fleet Complete“ („Ecofleet“) atstovai pasirūpina ir duomenims perduoti reikalingomis SIM kortelėmis bei jų administravimu.

„Taip pat susidūrėme ir su infrastruktūros iššūkiu. Policijos IT sistemoms taikomi itin griežti saugumo reikalavimai ir jos negali būti įdiegtos į viešą debesį. Todėl visą sprendimą įdiegėme jų vidiniame Vidaus reikalų telekomunikaciniame tinkle. Tai leido analogiškus sprendimus teikti ir kitoms viešojo sektoriaus institucijoms, turinčioms tokius pat aukštus saugumo reikalavimus“, – sako R. Laurelis.

Daugiau apie „Fleet Complete“ („Ecofleet“) siūlomus sprendimus galite sužinoti ČIA.

Pradėjus efektyviau išnaudoti mūsų automobilius, natūraliai sumažėjo administracijos transporto priemonių parkas. Taip pat 2018 m. sujungėme „Fleet Complete“ („Ecofleet“) sprendimą su mūsų buhalterinės apskaitos sistema. Tai leido iš esmės automatizuoti kelionių apskaitą, o kartu sumažino žmogiškųjų išteklių poreikį,

 

Šarūnas Gavėnas

Policijos departamento Policijos informacijos valdybos viršininkas

 

Mes turime jums sprendimą!

Mums rūpi jūsų autoparkas - leiskite mums jį optimizuoti. 

Daugiau klientų istorijų

MAISTO BANKAS

„Fleet Complete“ kaip paramą „Maisto bankui“ nemokamai suteikia reikiamą įrangą, kuri padeda automatizuotai valdyti turimus automobilius ir realiuoju laiku gauti informaciją apie jų buvimo vietą, stebėti važiavimo istoriją.

VILNIAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJA

Vilniaus miesto savivaldybė yra vienas pavyzdžių, kai įstaiga centralizuotai sprendžia automobilių parko valdymą ir duomenų surinkimą, siekdama atlaisvinti išteklius, optimizuoti darbo eigą ir skaidriau administruoti automobilius.

FIMA

fima gelezinkeliai

Bendrovė FIMA – pirmaujanti išmanios infrastruktūros sprendimų kompanija Baltijos regione, beveik 30 metų dalyvaujanti reikšmingiausiuose viešosios ir privačios infrastruktūros modernizavimo projektuose. Atrodo, savaime suprantama, kad taip prisistatanti įmonė ir pati savo veikloje taiko modernias, inovatyvias technologijas. Viena jų –  „Fleet Complete“ sprendimas, padedantis tvarkyti ne tik automobilių ūkį, bet ir… traukinio vagonus.

„Kelionės lapai, užsipildykite patys!”

Taikydama technologines inovacijas, bendrovė FIMA siūlo savo klientams informacinių ryšių ir technologijų, saugos, automatikos, pastatų infrastruktūros, transportui ir energetikai skirtus sprendimus. Pagrindinė FIMA būstinė įsikūrusi Vilniuje, Lietuvoje, dukterinės įmonės veikia Latvijoje ir Lenkijoje.

„Įmonėje Lietuvoje dirba apie 200 darbuotojų. Ir mūsų darbo specifika tokia, kad darbo reikalais tenka važinėti po visą Lietuvą – diegiame saugos sistemas pasienyje, prižiūrime saugos sistemas elektros perdavimo tinklo objektuose, atliekame geležinkelių infrastruktūros modernizavimo darbus ir t.t. Tad mūsų inžinieriai, projektų ir darbų vadovai labai dažnai yra „ant ratų“, – supažindino su bendrovės veiklos specifika FIMA serviso centro direktorius Justinas Grigaliūnas.

Kai tiek daug besinaudojančiųjų bendrovės automobiliais, labai svarbia tampa jų apskaita, kelionės lapų pildymas, administravimas. Pirmiausia prie šio darbo tekdavo paplušėti darbuotojams, paskui visus rezultatus sužiūrėdavo buhalterija.

„Transporto ūkio administravimui, o tiksliau – kelionės lapų generavimui naudojome mums anksčiau kurtą sistemą. Visi tarnybinius automobilius vairuojantys darbuotojai kas mėnesį turėdavo jungtis prie šios sistemos ir patys suvesti duomenis, kur, kiek kilomentrų ir kokiais tikslais jie važiuodavo. Tokia sistema reikalavo daug laiko bei palikdavo daug erdvės informacijos interpretavimui, reikalavo nuolatinės kontrolės“, – pasakojo apie netolimą praeitį pašnekovas.

Turbūt ne vienas darbuotojas tyliai pasvajodavo – kaip būtų gerai, jei tie kelionės lapai galėtų užsipildyti patys. Dabar tokia svajonė jau tapo realybe – FIMA automobiliuose naudojamas „Fleet Complete“ sprendimas, leidžiantis formuoti automatinius kelionės lapus automobilių naudojimo apskaitai.

„Sistemą įdiegėme daugiau kaip šimtui transporto priemonių. Ji automatiškai renka duomenis apie nuvažiuotą kilometražą, maršrutus ir kuro bako likutį. Sulyginus juos su degalinių tinklo duomenimis apie perkamą kurą, galima pasiekti, kad įmonės resursais būtų naudojamasi efektyviai, pagal realius poreikius“, – komentavo naujo sprendimo privalumus J. Grigaliūnas.

Pasak pašnekovo, pereidama prie automatizuotos transporto ūkio valdymo sistemos, bendrovė siekė dviejų pagrindinių tikslų: skaidrumo ir efektyvumo.

„Naujoji sistema leido mums optimizuoti procesus, taupyti laiką, kurį vieni darbuotojai gaišdavo pildydami kelionės lapus, o kiti – kontroliuodami ir tikslindami duomenis. Sistema esame patenkinti, nes ji iš esmės pakeitė ir palengvino mūsų vidinius procesus“, – apibendrino FIMA serviso centro direktorius.

„Mūsų paslaugą FIMA perka per veiklos nuomos kompaniją kartu su automobilių veiklos nuomos paslaugomis. Manome, kad toks variantas yra patogus bendrovei, nes ji gauna sąskaita „iš vienų rankų“, kartu su automobilio lizingo ir priežiūros paslaugomis. Tuo tikslu yra sudaryta trišalė „FleetComplete“, veiklos nuomos kompanijos ir FIMA sutartis“, – pasakojo  „Fleet Complete“ pardavimų projektų vadovas Tomas Stonys.

Kaip teigė J. Grigaliūnas, ši įdiegta sistema gali būti tik bendradarbiavimo su kompanija „Fleet Complete“ pradžia. Siekiant toliau didinti bendrovės FIMA veiklos efektyvumą, svarstomos galimybės „Fleet Complete“ sistemą integruoti su FIMA jau naudojamomis resursų ir veiklos planavimo sistemomis.

„Fleet Complete“ sprendimas išduoda traukinio vagonų vietą

„Fleet Complete“ sprendimus bendrovė FIMA pritaikė ne tik automobilių parkui valdyti, bet ir traukinio vagonams „prižiūrėti“. Toks poreikis kilo, kai buvo įgyvendintas projektas su AB „Lietuvos geležinkeliai“. Darbams atlikti ir jiems prižiūrėti teko įsigyti bėgiais riedančią transporto priemonę. Na o vėliau prireikė ir ją stebėti, tad vėl buvo kreiptasi į „Fleet Complete“. Iki tol tokie sprendimai buvo naudojami tik automobiliuose, ir tai pirmas jų pritaikymo traukinio vagonams atvejis.

„Mūsų pagrindinis poreikis buvo – stebėti, kur tie vagonai yra. Mes juos ne tik patys naudojame, bet ir nuomojame, tad norime žinoti, kur jie yra, kada stovi, kada dirba. Mes net sutarties su klientais sąlygas pritaikėme prie mūsų stebimų ir matuojamų rodiklių, tad labai paprasta patikrinti, ar vagonai buvo naudojami pagal sutartį“, – pasakojo FIMA serviso centro direktorius Justinas Grigaliūnas.

 „Klientų poreikiai verčia ir mus nuolat tobulėti, ieškoti naujų sprendimų. Ir labai malonu matyti, kai jie pasiteisina, palengvina mūsų klientų darbą“, – kalbėjo T. Stonys.

Daugiau apie „Fleet Complete“ („Ecofleet“) siūlomus sprendimus galite sužinoti ČIA.

Naujoji sistema leido mums optimizuoti procesus, taupyti laiką, kurį vieni darbuotojai gaišdavo pildydami kelionės lapus, o kiti – kontroliuodami ir tikslindami duomenis. Sistema esame patenkinti, nes ji iš esmės pakeitė ir palengvino mūsų vidinius procesus.

 

Justinas Grigaliūnas

FIMA serviso centro direktorius

 

Mes turime jums sprendimą!

Mums rūpi jūsų autoparkas - leiskite mums jį optimizuoti. 

Daugiau klientų istorijų

ABB

Pasak ABB atstovo Andrej Volynkin, sistema labai patogi naudoti: ir darbuotojams paprasta dalytis automobiliais, ir labai palengvėjo automobilių ūkio valdymas.

KONEKESKO

Bendrovėje „Konekesko Lietuva“ įdiegti sprendimai ne tik padeda sutaupyti jos klientams, tačiau ir pačiai įmonei gauti atlygį už realiai darbui praleistą laiką, net kai klientui gali atrodyti, kad tokius darbus įmanoma padaryti greičiau.

FIMA

fima gelezinkeliai

Bendrovė FIMA – pirmaujanti išmanios infrastruktūros sprendimų kompanija Baltijos regione, beveik 30 metų dalyvaujanti reikšmingiausiuose viešosios ir privačios infrastruktūros modernizavimo projektuose. Atrodo, savaime suprantama, kad taip prisistatanti įmonė ir pati savo veikloje taiko modernias, inovatyvias technologijas. Viena jų –  „Fleet Complete“ sprendimas, padedantis tvarkyti ne tik automobilių ūkį, bet ir… traukinio vagonus.

„Kelionės lapai, užsipildykite patys!”

Taikydama technologines inovacijas, bendrovė FIMA siūlo savo klientams informacinių ryšių ir technologijų, saugos, automatikos, pastatų infrastruktūros, transportui ir energetikai skirtus sprendimus. Pagrindinė FIMA būstinė įsikūrusi Vilniuje, Lietuvoje, dukterinės įmonės veikia Latvijoje ir Lenkijoje.

„Įmonėje Lietuvoje dirba apie 200 darbuotojų. Ir mūsų darbo specifika tokia, kad darbo reikalais tenka važinėti po visą Lietuvą – diegiame saugos sistemas pasienyje, prižiūrime saugos sistemas elektros perdavimo tinklo objektuose, atliekame geležinkelių infrastruktūros modernizavimo darbus ir t.t. Tad mūsų inžinieriai, projektų ir darbų vadovai labai dažnai yra „ant ratų“, – supažindino su bendrovės veiklos specifika FIMA serviso centro direktorius Justinas Grigaliūnas.

Kai tiek daug besinaudojančiųjų bendrovės automobiliais, labai svarbia tampa jų apskaita, kelionės lapų pildymas, administravimas. Pirmiausia prie šio darbo tekdavo paplušėti darbuotojams, paskui visus rezultatus sužiūrėdavo buhalterija.

„Transporto ūkio administravimui, o tiksliau – kelionės lapų generavimui naudojome mums anksčiau kurtą sistemą. Visi tarnybinius automobilius vairuojantys darbuotojai kas mėnesį turėdavo jungtis prie šios sistemos ir patys suvesti duomenis, kur, kiek kilomentrų ir kokiais tikslais jie važiuodavo. Tokia sistema reikalavo daug laiko bei palikdavo daug erdvės informacijos interpretavimui, reikalavo nuolatinės kontrolės“, – pasakojo apie netolimą praeitį pašnekovas.

Turbūt ne vienas darbuotojas tyliai pasvajodavo – kaip būtų gerai, jei tie kelionės lapai galėtų užsipildyti patys. Dabar tokia svajonė jau tapo realybe – FIMA automobiliuose naudojamas „Fleet Complete“ sprendimas, leidžiantis formuoti automatinius kelionės lapus automobilių naudojimo apskaitai.

„Sistemą įdiegėme daugiau kaip šimtui transporto priemonių. Ji automatiškai renka duomenis apie nuvažiuotą kilometražą, maršrutus ir kuro bako likutį. Sulyginus juos su degalinių tinklo duomenimis apie perkamą kurą, galima pasiekti, kad įmonės resursais būtų naudojamasi efektyviai, pagal realius poreikius“, – komentavo naujo sprendimo privalumus J. Grigaliūnas.

Pasak pašnekovo, pereidama prie automatizuotos transporto ūkio valdymo sistemos, bendrovė siekė dviejų pagrindinių tikslų: skaidrumo ir efektyvumo.

„Naujoji sistema leido mums optimizuoti procesus, taupyti laiką, kurį vieni darbuotojai gaišdavo pildydami kelionės lapus, o kiti – kontroliuodami ir tikslindami duomenis. Sistema esame patenkinti, nes ji iš esmės pakeitė ir palengvino mūsų vidinius procesus“, – apibendrino FIMA serviso centro direktorius.

„Mūsų paslaugą FIMA perka per veiklos nuomos kompaniją kartu su automobilių veiklos nuomos paslaugomis. Manome, kad toks variantas yra patogus bendrovei, nes ji gauna sąskaita „iš vienų rankų“, kartu su automobilio lizingo ir priežiūros paslaugomis. Tuo tikslu yra sudaryta trišalė „FleetComplete“, veiklos nuomos kompanijos ir FIMA sutartis“, – pasakojo  „Fleet Complete“ pardavimų projektų vadovas Tomas Stonys.

Kaip teigė J. Grigaliūnas, ši įdiegta sistema gali būti tik bendradarbiavimo su kompanija „Fleet Complete“ pradžia. Siekiant toliau didinti bendrovės FIMA veiklos efektyvumą, svarstomos galimybės „Fleet Complete“ sistemą integruoti su FIMA jau naudojamomis resursų ir veiklos planavimo sistemomis.

„Fleet Complete“ sprendimas išduoda traukinio vagonų vietą

„Fleet Complete“ sprendimus bendrovė FIMA pritaikė ne tik automobilių parkui valdyti, bet ir traukinio vagonams „prižiūrėti“. Toks poreikis kilo, kai buvo įgyvendintas projektas su AB „Lietuvos geležinkeliai“. Darbams atlikti ir jiems prižiūrėti teko įsigyti bėgiais riedančią transporto priemonę. Na o vėliau prireikė ir ją stebėti, tad vėl buvo kreiptasi į „Fleet Complete“. Iki tol tokie sprendimai buvo naudojami tik automobiliuose, ir tai pirmas jų pritaikymo traukinio vagonams atvejis.

„Mūsų pagrindinis poreikis buvo – stebėti, kur tie vagonai yra. Mes juos ne tik patys naudojame, bet ir nuomojame, tad norime žinoti, kur jie yra, kada stovi, kada dirba. Mes net sutarties su klientais sąlygas pritaikėme prie mūsų stebimų ir matuojamų rodiklių, tad labai paprasta patikrinti, ar vagonai buvo naudojami pagal sutartį“, – pasakojo FIMA serviso centro direktorius Justinas Grigaliūnas.

 „Klientų poreikiai verčia ir mus nuolat tobulėti, ieškoti naujų sprendimų. Ir labai malonu matyti, kai jie pasiteisina, palengvina mūsų klientų darbą“, – kalbėjo T. Stonys.

Daugiau apie „Fleet Complete“ („Ecofleet“) siūlomus sprendimus galite sužinoti ČIA.

Naujoji sistema leido mums optimizuoti procesus, taupyti laiką, kurį vieni darbuotojai gaišdavo pildydami kelionės lapus, o kiti – kontroliuodami ir tikslindami duomenis. Sistema esame patenkinti, nes ji iš esmės pakeitė ir palengvino mūsų vidinius procesus.

 

Justinas Grigaliūnas

FIMA serviso centro direktorius

 

Mes turime jums sprendimą!

Mums rūpi jūsų autoparkas - leiskite mums jį optimizuoti. 

Daugiau klientų istorijų

KONEKESKO

Bendrovėje „Konekesko Lietuva“ įdiegti sprendimai ne tik padeda sutaupyti jos klientams, tačiau ir pačiai įmonei gauti atlygį už realiai darbui praleistą laiką, net kai klientui gali atrodyti, kad tokius darbus įmanoma padaryti greičiau.

VILNIAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJA

Vilniaus miesto savivaldybė yra vienas pavyzdžių, kai įstaiga centralizuotai sprendžia automobilių parko valdymą ir duomenų surinkimą, siekdama atlaisvinti išteklius, optimizuoti darbo eigą ir skaidriau administruoti automobilius.

KIWA INSPECTA

automobilis_kiwa_inspecta

Į UAB „Kiwa Inspecta“ klientai kreipiasi ieškodami patikimo ir objektyvaus partnerio gamybai, statybai, saugai ir kokybei.

UAB „Kiwa Inspecta“ yra dalis „Kiwa Group“ kuri yra viena iš 20 pasaulio geriausių testavimo, tikrinimo ir sertifikavimo (angl. Testing, Inspection and Certification – TIC) įmonių, veikianti daugiau negu 40 šalių ir turinti daugiau nei 4500 darbuotojų.

„Turime aiškią viziją – teikti gamybos ir statybos įmonėms daug tarpusavyje susijusių, kokybe išsiskiriančių paslaugų. Tikriname įrenginių techninę būklę, sertifikuojame, teikiame techninio konsultavimo, laboratorijos ir mokymo paslaugas. UAB „Kiwa Inspecta“ paslaugomis naudojasi ne tik Lietuvos, bet ir užsienio pramonės įmonės“, – trumpai pristatė bendrovę jos generalinis direktorius Mantas Andriuškevičius.

„Sistema, sukurta remiantis logiškais kompanijų poreikiais“

Lietuvoje bendrovėje dirba 65 darbuotojai ir nemažą darbo laiko dalį jiems tenka praleisti kelyje lankant klientus, nes didžioji dalis tikrinimų atliekama statybų aikštelėje ar įmonės gamybos patalpose. Tad bendrovės automobilių ūkis tikrai nemenkas – net 45 transporto priemonės, kuriomis darbuotojai gali naudotis. Visi šie automobiliai nėra  UAB „Kiwa Inspecta“ nuosavybė – bendrovė juos nuomoja. Jei kas dirba įmonėse su panašiu automobilių kiekiu, puikiausiai žino, kiek laiko užima jų naudojimo apskaita – nurodyti, kiek laiko/kilometrų jais važiuojama, kokiems klientams aptarnauti priskiriamos transporto išlaidos, skaičiuoti sunaudotą kurą bei planuoti automobilių techninius aptarnavimus.

Dalis šios apskaitos darbų tenka buhalterijai, nemaža dalimi reikia prisidėti ir darbuotojams – surašyti, kiek kilometrų automobiliu tą mėnesį nuvažiuota, prisiminti, kada ir kur važiuota.

„Įdiegti „Fleet Complete“ sprendimą pasiūlė bendrovė, iš kurios nuomojome automobilius. Tiksliau, pasiūlė tokią idėją. Mes surengėme apklausą ir iš trijų pasiūlytų sprendimų išsirinkome „Fleet Complete“ kaip geriausiai atitinkantį mūsų poreikius. Žinoma, vertinoma ir pasiūlytą kainą“, – pasakojo UAB „Kiwa Inspecta“ generalinis direktorius M. Andriuškevičius.

mantas_andriuskevicius_kiwa_inspecta_direktoriusPasak pašnekovo, pasiūlytas sprendimas gerokai pranoko lūkesčius – jis ne tik automatiškai perduoda duomenis apie nuvažiuotus kilometrus, išnaudotą kurą, bet ir padeda analizuoti darbo efektyvumą bei tiksliai nustatyti transporto išlaidas, tenkančias vienam ar kitam projektui. Taip pat sistema gali parodyti tikslią vietą, kur automobilis konkrečiu metu yra.

„Privalumų daugybė. Pirmiausia – visiškai supaprastinta apskaita. Darbuotojams dabar nereikia sukti galvą bandant prisiminti, kur ir kada važiavo, rinkti degalų čekių, pildyti apskaitos žurnalų. Visą laiką jie gali skirti tiesioginiam savo darbui, – vardijo naujo sprendimo privalumus M. Andriuškevičius. –  Sistema, sukurta remiantis logiškais kompanijų poreikiais.“

„Fleet Complete“ sprendimas padeda išvengti nelaimių keliuose

„Daugelis Lietuvos įmonių jau naudojasi „Fleet Complete“ sprendimais – ir automobilių dalijimosi, ir žurnalų pildymo, apskaitos paslaugomis. Džiaugiamės, kad galima parinkti ir pritaikyti kiekvienam klientui jam labiausiai tinkančius sprendimus, – kalbėjo  „Fleet Complete“ klientų vadybininkas Edvardas Talačka.

Kai kurie sprendimai būna gana netikėti. Pavyzdžiui, automobiliuose sumontuota sistema, iškart įspėjanti bendrovės atsakingus asmenis, jei kažkas daugiau nei trisdešimt sekundžių viršija leistiną greitį.

transporto_kontroles_sistema_kiwa_atvejis

„Po pokalbių su keliais darbuotojais tokių pranešimų nebegauname. Esame socialiai atsakinga bendrovė ir siekiame prisidėti prie saugumo Lietuvos keliuose užtikrinimo, vairavimo kultūros gerinimo, o tuo pačiu – apsaugoti darbuotojus nuo nelaimingų atsitikimų“, – motyvavo tokį sprendimą M. Andriuškevičius.

Daugiau apie „Fleet Complete“ siūlomus sprendimus galite sužinoti ČIA.

Privalumų daugybė. Pirmiausia – visiškai supaprastinta apskaita. Darbuotojams dabar nereikia sukti galvą bandant prisiminti, kur ir kada važiavo, rinkti degalų čekių, pildyti apskaitos žurnalų. Visą laiką jie gali skirti tiesioginiam savo darbui. Sistema, sukurta remiantis logiškais kompanijų poreikiais.

 

Mantas Andriuškevičius

KIWA INSPECTA generalinis direktorius

 

Mes turime jums sprendimą!

Mums rūpi jūsų autoparkas - leiskite mums jį optimizuoti. 

Daugiau klientų istorijų

G4S LIETUVA

Saugumo tarnyboms yra kritiškai svarbu turėti informaciją realiu laiku, kur yra patruliuojantys ekipažai. Tai leidžia greitai reaguoti į situaciją ir teikti klientui visapusiškas paslaugas, užtikrinančias saugumą.

Susisiekime

Mes norime daugiau sužinoti apie Jūsų verslą ir suprasti, kaip galėtume padėti optimizuoti Jūsų autoparką.