Vaidotas Ilgius

Plėtros vadovas, labdaros ir paramos fondas „Maisto bankas“

Skaitykite jo istoriją

SCANIA

Apžvalga

Scania CER yra Scania sunkvežimių pardavimo ir aptarnavimo kompanija Čekijoje, Slovakijoje ir Vengrijoje. 2009 m. prasidėjusi ekonomikos krizė ne tik sumažino jos bendrus pardavimus, bet ir rinkos dalį. Todėl bendrovė ieškojo būdų, kaip padidinti pardavimų komandos našumą. Tuo tikslu įmonė siekė padidinti susitikimų su klientais kiekį ir kokybę. Analizė parodė, kad pardavėjai neturėtų užsisėdėti biure ir gaišti laiką į jį atvykti – iš tiesų, dauguma darbų turėtų būti padaryta kelyje. Su šia užduotimi „Scania“ kreipėsi į „Ecofleet“ – buvo sukurta sistema, sujungusi Scania klientų valdymo programą ir kitas duomenų bazes su “Ecofleet” (dabar nauju pavadinimu “Fleet Complete”) programine įranga.

Naudodami mūsų sistemą, „Scania“ pardavimų komanda gali matyti savo klientus žemėlapyje ir planuoti optimalų maršrutą – sutaupę laiko už vairo, jie gali ilgiau pabūti pas klientus. Programėlė gali greitai parodyti kliento informaciją iš verslo duomenų bazių. Be susitikimo ir vietos informacijos taip pat galima apžvelgti ir, pavyzdžiui, praėjusių susitikimų reziume, sandorius bei mokėjimų istoriją. Per susitikimą pasiekti susitarimai ir kita informacija gali būti iškart suvedami programėlėje ir siunčiami į įmonės klientų valdymo programinę įrangą.

Rezultatas

„Ecofleet“ sprendimo dėka Scania CER ženkliai pakėlė pardavimų grupės produktyvumą, bei padidino savo rinkos dalį.

„Ecofleet“ sprendimo dėka Scania CER ženkliai pakėlė pardavimų grupės produktyvumą, bei padidino savo rinkos dalį.

Mes turime jums sprendimą!

Mums rūpi jūsų autoparkas - leiskite mums jį optimizuoti. 

Daugiau klientų istorijų

LIETUVOS POLICIJA

Lietuvos policijos darbuotojai šiandien dalijasi 350 automobilių, o dar beveik 800 valdo išmaniai, pasitelkę „Fleet Complete“ („Ecofleet“) sprendimus.

MAISTO BANKAS

MaistoBankas-000

Kasdien nepasiturinčiaisiais besirūpinančioms organizacijoms labdaros ir paramos fondas „Maisto bankas“ išdalija vidutiniškai 12 tonų maisto, kurio per metus net 65 proc. sudaro paskutinę dieną galiojantys produktai. Tad kiekviena valanda juos transportuojant itin svarbi, o su išmaniaisiais „Fleet Complete“ („Ecofleet“) sprendimais tai vyksta vis operatyviau.

„Kasdien nuo pat ankstyvo ryto automobiliai keliauja į prekybos vietas surinkti maisto produktų, kurie galioja paskutinę dieną. Po to jie turi būti ne tik transportuoti į mūsų sandėlius, bet ir išrūšiuoti, pasverti bei išdalyti nepasiturintiesiems. Kiekvieną valandą tokio maisto tinkamumas vartoti mažėja, tad turime vikriai suktis ir šiuos darbus atlikti iki pietų“, – teigia labdaros ir paramos fondo „Maisto bankas“ plėtros vadovas Vaidotas Ilgius.

   

Didėjant automobilių skaičiui, siekta efektyviau valdyti logistiką

Pradėjus „Maisto banko“ automobilių plėtrą 2013 m., atsirado ir poreikis efektyviai stebėti turimas transporto priemones, užtikrinti, kad surinkti produktai visuomet sklandžiai pasiektų gavėjus. Pasak V. Ilgiaus, anksčiau daug laiko prireikdavo skambinant vairuotojams, renkant informaciją apie esamą situaciją – vietą, atsiradusius gedimus ar eismo intensyvumą, o prisiskambinti vikriai besidarbuojantiems savanoriams pavykdavo ne visada: „Kitose šalyse esančių panašių fondų patirtis parodė, kad „Fleet Complete“ („Ecofleet“) kompanijos produktai – ne tik puikus, bet ir neišvengiamas sprendimas, todėl kreipėmės dėl rėmimo galimybių ir greitai pradėjome naudotis jų pagrindiniu paslaugų paketu.“

„Fleet Complete“ („Ecofleet“) kaip paramą „Maisto bankui“ nemokamai suteikia reikiamą įrangą, kuri padeda automatizuotai valdyti turimus automobilius ir realiuoju laiku gauti informaciją apie jų buvimo vietą, stebėti važiavimo istoriją.

Operatyvesnis ne tik vairuotojų, bet ir kitų savanorių darbas

„Maisto banko“ plėtros vadovas džiaugiasi, kad, pradėję naudoti inovatyvius sprendimus automobilių priežiūrai, atrado būdų, kaip dar efektyviau organizuoti logistikos veiklą: „Dabar bet kuriuo metu matome, kaip vyksta mūsų automobilių judėjimas, esant poreikiui galime reguliuoti maršrutą. Kad šį procesą koordinuojantys žmonės taip pat operatyviau spręstų iškilusias problemas, iš biuro į sandėlius perkėlėme ir tam reikiamus kompiuterius.“

Vilniuje šiuo metu važinėja keturi „Maisto banko“ automobiliai su GPS technologija pagrįstu transporto kontrolės ir užduočių valdymo sprendimu, kituose miestuose – 12.

Didėjant automobilių parkams, efektyvus informacijos pasiekiamumas – itin svarbus veiksnys, tad organizacijos, pasak „Fleet Complete“ („Ecofleet“) pardavimų vadybininkės Ievos Blažinskienės, ieško išmaniųjų sprendimų, kurie padėtų operatyviai spręsti su tuo susijusius klausimus.

„Didėjant „Maisto banko“ automobilių skaičiui, buvome tie, kurie atliepėme jų poreikius. Pagrindinis paslaugų paketas suteikia galimybę organizacijai įsitikinti, kad automobiliai visada eksploatuojami pagal paskirtį – išvyksta ir pasiekia savo tikslą numatytu metu, taip taupydami ir kitų savanorių laiką. Džiaugiamės, kad ilgiau nei penkerius metus mūsų sprendimai kasdien prisideda prie kilnaus tikslo“, – sako I. Blažinskienė.

Daugiau apie „Fleet Complete“ („Ecofleet“) siūlomus sprendimus galite sužinoti ČIA.

Dabar bet kuriuo metu matome, kaip vyksta mūsų automobilių judėjimas, esant poreikiui galime reguliuoti maršrutą. Kad šį procesą koordinuojantys žmonės taip pat operatyviau spręstų iškilusias problemas, iš biuro į sandėlius perkėlėme ir tam reikiamus kompiuterius.

 

Vaidotas Ilgius

Labdaros ir paramos fondo „Maisto bankas“ plėtros vadovas

 

Mes turime jums sprendimą!

Mums rūpi jūsų autoparkas - leiskite mums jį optimizuoti. 

Daugiau klientų istorijų

SCANIA

Scania CER yra Scania sunkvežimių pardavimo ir aptarnavimo Scania CER yra Scania sunkvežimių pardavimo ir aptarnavimo kompanija Čekijoje, Slovakijoje ir Vengrijoje. „Ecofleet“ sprendimo dėka Scania CER ženkliai pakėlė pardavimų grupės produktyvumą, bei padidino savo rinkos dalį.

KONEKESKO

Tractor working agicultural machinery in sunny day

Mokėti už atliktus darbus, o ne paslaugos teikėjo kelionę iš taško A į tašką B – natūralus užsakovo pageidavimas, galintis padėti jam sutaupyti, o darbus atliekančiai bendrovei – kurti atsakingo požiūrio į teikiamas paslaugas įvaizdį. Tačiau be išmaniųjų sprendimų tai pasiekti nėra paprasta. Žemės ūkio, statybos ir miškų technikos pardavimu bei priežiūra užsiimanti bendrovė „Konekesko Lietuva“ atrado tokios problemos sprendimo raktą, pasitelkusi „Fleet Complete“ („Ecofleet“) sprendimus.

„Mūsų darbas – ne tik parduoti miško, žemės ūkio ar statybos techniką, bet ir užtikrinti tinkamą jos veikimą bei priežiūrą po pardavimo. Mūsų parduodamą techniką perka klientai iš pačių įvairiausių Lietuvos vietų, tad priežiūros darbus atliekame turimose regioninėse dirbtuvėse ir atvykę pas klientus“, – pasakoja „Konekesko Lietuva“ serviso vadovas Kęstutis Andrulionis.

Jis atkreipia dėmesį, kad technikos priežiūra užsiimantis bendrovės padalinys pajamas gauna už atliekamus darbus, apmokestinamus valandiniu įkainiu, todėl įmonei svarbu imti atlygį už darbus, o ne laiką, praleidžiamą važiuojant pas klientą.

„Vienas esminių įmonės darbo sėkmės faktorių – maksimaliai išnaudoti darbo laiką darbams atlikti, o ne kitai veiklai, tokiai kaip važiavimas, laikas, praleistas kelyje. Čia ir atsirado poreikis suskaičiuoti, kiek tokio laiko turime, ieškoti sprendimų jam trumpinti ir siekti kokybiškai išnaudoti realiai turimą darbo laiką“, – aiškina K. Andrulionis.

Taupo savo laiką ir klientų išlaidas

Andrulionis sako supratęs, kad savo laiką ir klientų išlaidas galima optimizuoti pasitelkus išmaniuosius sprendimus. Tada bendrovė ir atrado „Fleet Complete“ („Ecofleet“) paslaugas.

„Paslaugos teikėjo pasirinkimą lėmė sprendimo lankstumas – įrangos nuoma, o ne pirkimas, reikiamų ataskaitų parengimas, paprasta vartotojo sąsaja. Jau turime devynių mėnesių paslaugos naudojimo duomenis ir esame patenkinti tuo, ką su šiais sprendimais pasiekėme“, – teigia K. Andrulionis.

Pasak „Konekesko Lietuva“ serviso vadovo, įmonėje įdiegti išmanieji sprendimai suteikia galimybę palyginti darbuotojų efektyvumą, eliminuoti laiko kelyje faktorių, taip pat leidžia įvertinti galimas parduoti ir parduotas valandas.

„Nuo šiol turime konkrečią informaciją, padedančią tolygiau skirstyti darbus pagal atstumus iki klientų, kad laikas kelyje pasiskirstytų vienodžiau. Mums pasidarė paprasčiau planuoti priežiūros centrų plėtrą pagal labiausiai lankomas vietas, kad galėtume trumpinti kelią iki klientų“, – tikina K. Andrulionis.

Gali tiksliau apskaičiuoti, kokio atlygio nusipelnė

Įmonės „Fleet Complete“ („Ecofleet“) pardavimų projekto vadovo Lietuvoje Tomo Stonio teigimu, bendrovėje „Konekesko Lietuva“ įdiegti sprendimai ne tik padeda sutaupyti jos paslaugų pirkėjams, bet ir pačiai įmonei gauti atlygį už realiai darbui praleistą laiką, net kai jos klientui gali atrodyti, kad tokius darbus įmanoma padaryti greičiau.

„Konekesko Lietuva“ yra svarbu žinoti, kiek darbuotojas, važiuodamas į serviso objektą, užtrunka kelyje, kiek tai turi įtakos efektyvumui ir sugebėjimui atlikti darbus. Iki tol jie negalėdavo faktiniais duomenimis pagrįsti, ar mažesnis atliktų darbų skaičius priklauso nuo daugiau kelyje praleidžiamo laiko. Mūsų sprendimų pateikiami duomenys ne tik padeda sutaupyti paslaugų pirkėjui, bet ir suteikia galimybę apmokestinti visą realų paslaugų teikėjo darbo laiką“, – aiškina T. Stonys

„Fleet Complete“ („Ecofleet“) atstovas atkreipia dėmesį, kad „Konekesko Lietuva“ naudoja transporto kontrolės sprendimą su automobilio kuro lygio, ridos (odometro) nuskaitymu. Sprendimas įdiegtas į priežiūros darbus atliekančių darbuotojų automobilius.

Daugiau apie „Fleet Complete“ („Ecofleet“) siūlomus sprendimus galite sužinoti ČIA.

Paslaugos teikėjo pasirinkimą lėmė sprendimo lankstumas – įrangos nuoma, o ne pirkimas, reikiamų ataskaitų parengimas, paprasta vartotojo sąsaja. Jau turime devynių mėnesių paslaugos naudojimo duomenis ir esame patenkinti tuo, ką su šiais sprendimais pasiekėme.

Kęstutis Andrulionis

„Konekesko Lietuva“ serviso vadovas

Mes turime jums sprendimą!

Mums rūpi jūsų autoparkas - leiskite mums jį optimizuoti. 

Daugiau klientų istorijų

MAISTO BANKAS

„Fleet Complete“ kaip paramą „Maisto bankui“ nemokamai suteikia reikiamą įrangą, kuri padeda automatizuotai valdyti turimus automobilius ir realiuoju laiku gauti informaciją apie jų buvimo vietą, stebėti važiavimo istoriją.

KONEKESKO

Tractor working agicultural machinery in sunny day

Mokėti už atliktus darbus, o ne paslaugos teikėjo kelionę iš taško A į tašką B – natūralus užsakovo pageidavimas, galintis padėti jam sutaupyti, o darbus atliekančiai bendrovei – kurti atsakingo požiūrio į teikiamas paslaugas įvaizdį. Tačiau be išmaniųjų sprendimų tai pasiekti nėra paprasta. Žemės ūkio, statybos ir miškų technikos pardavimu bei priežiūra užsiimanti bendrovė „Konekesko Lietuva“ atrado tokios problemos sprendimo raktą, pasitelkusi „Fleet Complete“ („Ecofleet“) sprendimus.

„Mūsų darbas – ne tik parduoti miško, žemės ūkio ar statybos techniką, bet ir užtikrinti tinkamą jos veikimą bei priežiūrą po pardavimo. Mūsų parduodamą techniką perka klientai iš pačių įvairiausių Lietuvos vietų, tad priežiūros darbus atliekame turimose regioninėse dirbtuvėse ir atvykę pas klientus“, – pasakoja „Konekesko Lietuva“ serviso vadovas Kęstutis Andrulionis.

Jis atkreipia dėmesį, kad technikos priežiūra užsiimantis bendrovės padalinys pajamas gauna už atliekamus darbus, apmokestinamus valandiniu įkainiu, todėl įmonei svarbu imti atlygį už darbus, o ne laiką, praleidžiamą važiuojant pas klientą.

„Vienas esminių įmonės darbo sėkmės faktorių – maksimaliai išnaudoti darbo laiką darbams atlikti, o ne kitai veiklai, tokiai kaip važiavimas, laikas, praleistas kelyje. Čia ir atsirado poreikis suskaičiuoti, kiek tokio laiko turime, ieškoti sprendimų jam trumpinti ir siekti kokybiškai išnaudoti realiai turimą darbo laiką“, – aiškina K. Andrulionis.

Taupo savo laiką ir klientų išlaidas

Andrulionis sako supratęs, kad savo laiką ir klientų išlaidas galima optimizuoti pasitelkus išmaniuosius sprendimus. Tada bendrovė ir atrado „Fleet Complete“ („Ecofleet“) paslaugas.

„Paslaugos teikėjo pasirinkimą lėmė sprendimo lankstumas – įrangos nuoma, o ne pirkimas, reikiamų ataskaitų parengimas, paprasta vartotojo sąsaja. Jau turime devynių mėnesių paslaugos naudojimo duomenis ir esame patenkinti tuo, ką su šiais sprendimais pasiekėme“, – teigia K. Andrulionis.

Pasak „Konekesko Lietuva“ serviso vadovo, įmonėje įdiegti išmanieji sprendimai suteikia galimybę palyginti darbuotojų efektyvumą, eliminuoti laiko kelyje faktorių, taip pat leidžia įvertinti galimas parduoti ir parduotas valandas.

„Nuo šiol turime konkrečią informaciją, padedančią tolygiau skirstyti darbus pagal atstumus iki klientų, kad laikas kelyje pasiskirstytų vienodžiau. Mums pasidarė paprasčiau planuoti priežiūros centrų plėtrą pagal labiausiai lankomas vietas, kad galėtume trumpinti kelią iki klientų“, – tikina K. Andrulionis.

Gali tiksliau apskaičiuoti, kokio atlygio nusipelnė

Įmonės „Fleet Complete“ („Ecofleet“) pardavimų projekto vadovo Lietuvoje Tomo Stonio teigimu, bendrovėje „Konekesko Lietuva“ įdiegti sprendimai ne tik padeda sutaupyti jos paslaugų pirkėjams, bet ir pačiai įmonei gauti atlygį už realiai darbui praleistą laiką, net kai jos klientui gali atrodyti, kad tokius darbus įmanoma padaryti greičiau.

„Konekesko Lietuva“ yra svarbu žinoti, kiek darbuotojas, važiuodamas į serviso objektą, užtrunka kelyje, kiek tai turi įtakos efektyvumui ir sugebėjimui atlikti darbus. Iki tol jie negalėdavo faktiniais duomenimis pagrįsti, ar mažesnis atliktų darbų skaičius priklauso nuo daugiau kelyje praleidžiamo laiko. Mūsų sprendimų pateikiami duomenys ne tik padeda sutaupyti paslaugų pirkėjui, bet ir suteikia galimybę apmokestinti visą realų paslaugų teikėjo darbo laiką“, – aiškina T. Stonys

„Fleet Complete“ („Ecofleet“) atstovas atkreipia dėmesį, kad „Konekesko Lietuva“ naudoja transporto kontrolės sprendimą su automobilio kuro lygio, ridos (odometro) nuskaitymu. Sprendimas įdiegtas į priežiūros darbus atliekančių darbuotojų automobilius.

Daugiau apie „Fleet Complete“ („Ecofleet“) siūlomus sprendimus galite sužinoti ČIA.

Paslaugos teikėjo pasirinkimą lėmė sprendimo lankstumas – įrangos nuoma, o ne pirkimas, reikiamų ataskaitų parengimas, paprasta vartotojo sąsaja. Jau turime devynių mėnesių paslaugos naudojimo duomenis ir esame patenkinti tuo, ką su šiais sprendimais pasiekėme.

Kęstutis Andrulionis

„Konekesko Lietuva“ serviso vadovas

Mes turime jums sprendimą!

Mums rūpi jūsų autoparkas - leiskite mums jį optimizuoti. 

Daugiau klientų istorijų

KONEKESKO

Bendrovėje „Konekesko Lietuva“ įdiegti sprendimai ne tik padeda sutaupyti jos klientams, tačiau ir pačiai įmonei gauti atlygį už realiai darbui praleistą laiką, net kai klientui gali atrodyti, kad tokius darbus įmanoma padaryti greičiau.

GREEN WAVE

„Green Wave“ didina produktyvumą, naudodama veiksmingą užduočių valdymo sistemą

Taip, kaip „Uber“ ir „Booking.com“ pakeitė taksi ar viešbučių paieškos įpročius, taip, naudodami išmaniąsias technologijas, galite ženkliai pakeisti ir savo įmonės užduočių valdymą.

Žalų administravimo ir 24 val. pagalbos kelyje bendrovės “Green Wave” skyriaus vadovas Martin Netz noriai rekomenduoja šį inovatyvų sprendimą kitiems: „Mūsų kelyje dirbančių darbuotojų registruojami pranešimai yra gaunami automatiškai, o jų tikrinimas tampa daug lengvesnis. Spartesnis dalinimasis informacija pagreitina mūsų reakcijos laiką ir leidžia įvykdyti daugiau užduočių“.

Visoje Europoje paslaugas teikianti bendrovė 2015 m. Baltijos šalyse apdorojo daugiau kaip 10 000 bylų ir suteikė įvairapusės pagalbos virš 16 000 klientų. Darbas su tokia užduočių apimtimi reikalauja daug darbuotojų resursų, tad proceso optimizavimas ženkliai padidina produktyvumą.

Užduočių vykdymo procesas

“Green Wave” gauna klientų, prašančių apgadinto automobilio apžiūros, skambučius. Ši informacija turi būti perduota žalos administravimo specialistui, kuris apžiūri automobilį, dokumentuoja jo būklę, pridėdamas nuotraukas ir užpildydamas ataskaitą. Tuomet ši informacija siunčiama į biurą, kur jau kitas darbuotojas tvarko dokumentus. Ir taip procesas kaskart prasideda iš naujo su kiekvienu nauju klientu.

Prieš įdiegiant „Ecofleet“ sistemą, ši informacija būdavo perduodama rankomis. Nurodymai būdavo teikiami telefonu. Nuotraukos buvo daromos skaitmeniniu fotoaparatu, iš kurio jos turėjo būti perkeliamos į nešiojamąjį kompiuterį, prijungtą prie interneto, kad būtų galima įkelti visas nuotraukas ir ataskaitą. Tokia pasenusi sistema buvo akivaizdžiai lėta bei imli laikui, ir „Žaliosios bangos“ vadovybė aiškiai suprato, kad tai buvo jų produktyvumo silpnoji vieta. Jei jie pakeistų daugiau nei 10 000 paraiškų per metus vykdymo procesą, poveikis įmonės produktyvumui ir pelningumui galėtų būtų nepaprastai didelis.

„Green Wave“ vadovybė apibūdino visą procesą ir jo problemas „Ecofleet“ atstovui. „Buvo malonu, kad jis stengėsi ne tiesiog parduoti programinę įrangą, o bandė suprasti mūsų verslo modelį ir pasiūlyti mums tinkantį sprendimą“, – teigė žalų administravimo skyriaus vadovas Martin Netz. „Rezultate turime sistemą, kurią galime valdyti planšetiniame kompiuteryje. Galime teigti, kad „Ecofleet „sprendimas pakeitė telefono ryšį, skaitmeninį fotoaparatą, nešiojamąjį kompiuterį ir GPS navigacijos įrenginį.“

„Ecofleet“ mobiliųjų užduočių valdymas

„Ecofleet“ pardavimų vadovas Raimondas Laurelis aiškina: „Pati sistema yra gana paprasta: kai biuro darbuotojas gauna informaciją apie naują užduotį, jis įkelia ja į „Ecofleet“ programą ir priskiria ją vykdytojui – pavyzdžiui, pasinaudojęs artimiausio laisvo darbuotojo su reikiamais įgūdžiais paieškos funkcija. Tuomet parinktas žalų administravimo specialistas į savo išmanųjį telefoną ar planšetinį kompiuterį gauna naują pranešimą apie užduotį ir gali programėlėje naviguotis į jos atlikimo vietą. Būdamas įvykio vietoje jis gali užpildyti specialiai paruoštą ataskaitos formą tiesiai išmaniajame įrenginyje, pridėti nuotraukas, jei reikia, paimti parašą, bei užbaigti užduotį. Visa ši informacija iš karto keliauja biuro darbuotojui, kuris nedelsdamas tęsia žalos administravimą – nebereikia laukti rankinių procesų, pvz., ataskaitų ir nuotraukų atvežimo į biurą, ir jų perkėlimo į kompiuterį.“

Ecofleet „Daug įmonių turi panašų poreikį tvarkyti užduotis“

„Ecofleet“ pardavimų vadovas Raimondas Laurelis tvirtina, kad daug įmonių turi panašių poreikių. „Pavyzdžiui, liftų ir kitų sistemų techninės priežiūros, valymo ir pardavimų grupės galėtų padaryti savo darbų procesą daug lengvesnį ir konkretesnį. Sprendimas taip pat gali būti naudojamas subrangovų užduočių valdymui. Didėjant informacijos perdavimo greičiui visa bendrovė tampa efektyvesnė. Šis teigiamas pokytis lemia didesnes pajamas įmonei ir sutaupo daugiau laiko. “

Šiame vaizdo įraše „Green Wave“ paaiškina savo sėkmės istoriją, kaip jie tapo efektyvesni

 

Rezultate turime sistemą, kurią galime valdyti planšetiniame kompiuteryje. Galime teigti, kad „Ecofleet“ sprendimas pakeitė telefono ryšį, skaitmeninį fotoaparatą, nešiojamąjį kompiuterį ir GPS navigacijos įrenginį.

Mes turime jums sprendimą!

Mums rūpi jūsų autoparkas - leiskite mums jį optimizuoti. 

Daugiau klientų istorijų

SCANIA

Scania CER yra Scania sunkvežimių pardavimo ir aptarnavimo Scania CER yra Scania sunkvežimių pardavimo ir aptarnavimo kompanija Čekijoje, Slovakijoje ir Vengrijoje. „Ecofleet“ sprendimo dėka Scania CER ženkliai pakėlė pardavimų grupės produktyvumą, bei padidino savo rinkos dalį.

LIETUVOS POLICIJA

shutterstock_1098509738

Vilnius Europos žemėlapyje jau kurį laiką šviečia kaip dalijimosi automobiliais sostinė. Pernai iš visų Europos miestų būtent Vilniuje vienam gyventojui teko daugiausia tokių automobilių. Natūralu, kad pasiteisinusios idėjos palengva keliasi ir į viešąjį sektorių. Pavyzdžiui, Lietuvos policijos darbuotojai šiandien dalijasi 350 automobilių, o dar beveik 800 valdo išmaniai, pasitelkę „Fleet Complete“ („Ecofleet“) sprendimus.

„Ilgą laiką kiekvienas mūsų padalinys turėjo jam priskirtus konkrečius automobilius, todėl kartais susidarydavo dabar jau juokingų situacijų. Pavyzdžiui, esant užimtiems visiems padalinio automobiliams, jo darbuotojai negalėdavo pasinaudoti tuo metu laisvomis ir nenaudojamomis transporto priemonėmis iš kito padalinio, nors šios stovėdavo toje pačioje aikštelėje“, – sako Policijos departamento Policijos informacijos valdybos viršininkas Šarūnas Gavėnas.

2016 m., siekiant optimizuoti resursus, Policijos departamentas pradėjo bandomąjį projektą – 20 automobilių įdiegė „Fleet Complete“ („Ecofleet“) automobilių dalijimosi sistemą ir leido jais naudotis visiems darbuotojams, vairuojantiems tarnybines transporto priemones. Tai reiškia, kad bet kuris darbuotojas, turintis leidimą, savo išmaniajame telefone ar kompiuteryje gali rezervuoti bet kurį tuo metu sistemoje laisvą automobilį, juo pasinaudoti ir, užbaigęs kelionę, analogišku principu juo leisti pasinaudoti kitam kolegai.

Kaip teigia Š. Gavėnas, sprendimas labai greitai pasiteisino – automobiliai buvo naudojami efektyviau, o darbuotojai naująją sistemą greitai įsisavino: „Naudotojo sąsaja ir pats rezervavimo procesas itin paprastas. Be to, jį susiejome su mūsų valdoma personalo sistema, todėl labai lengvai išsprendėme papildomų ir naujų vartotojų valdymo klausimus, o darbuotojai galėjo jungtis tais pačiais slaptažodžiais kaip ir prie kitų mūsų vidinių sistemų.“

Pasiteisinus bandomajam projektui, pamažu automobilių dalijimosi sistema išsiplėtė visoje Lietuvoje ir buvo įdiegta į visus 350 policijos administracijos tarnybinių automobilių. Dar beveik 800 automobilių, įskaitant ir pareigūnų transporto priemones, pažymėtas skiriamaisiais ženklais, yra administruojami, pasitelkus kitus išmaniuosius „Fleet Complete“ („Ecofleet“) sprendimus.

Taupo ir laiką, ir išteklius

Anot „Fleet Complete“ („Ecofleet“) pardavimų vadovo Raimondo Laurelio, patirtis rodo, kad organizacijos, pradėjusios naudotis dalijimosi paslauga, sutaupo iki 30 proc. išlaidų automobilių parko priežiūrai. Šalies pareigūnai pripažįsta, kad optimizavo resursus net keliose vietose.

„Pradėjus efektyviau išnaudoti mūsų automobilius, natūraliai sumažėjo administracijos transporto priemonių parkas. Taip pat 2018 m. sujungėme „Fleet Complete“ („Ecofleet“) sprendimą su mūsų buhalterinės apskaitos sistema. Tai leido iš esmės automatizuoti kelionių apskaitą, o kartu sumažino žmogiškųjų išteklių poreikį“, – pastebi Š. Gavėnas.

Įranga ir techniniai sprendimai – iš vienų rankų

Dar vienu svarbiu pranašumu Policijos departamentui tapo tai, kad „Fleet Complete“ („Ecofleet“) pasiūlė kompleksinį techninės ir programinės įrangos sprendimą. Pareigūnai iš vienų rankų įsigijo visą techninę įrangą, jai pritaikytą programinę įrangą bei duomenų perdavimo paslaugą – „Fleet Complete“ („Ecofleet“) atstovai pasirūpina ir duomenims perduoti reikalingomis SIM kortelėmis bei jų administravimu.

„Taip pat susidūrėme ir su infrastruktūros iššūkiu. Policijos IT sistemoms taikomi itin griežti saugumo reikalavimai ir jos negali būti įdiegtos į viešą debesį. Todėl visą sprendimą įdiegėme jų vidiniame Vidaus reikalų telekomunikaciniame tinkle. Tai leido analogiškus sprendimus teikti ir kitoms viešojo sektoriaus institucijoms, turinčioms tokius pat aukštus saugumo reikalavimus“, – sako R. Laurelis.

Daugiau apie „Fleet Complete“ („Ecofleet“) siūlomus sprendimus galite sužinoti ČIA.

Pradėjus efektyviau išnaudoti mūsų automobilius, natūraliai sumažėjo administracijos transporto priemonių parkas. Taip pat 2018 m. sujungėme „Fleet Complete“ („Ecofleet“) sprendimą su mūsų buhalterinės apskaitos sistema. Tai leido iš esmės automatizuoti kelionių apskaitą, o kartu sumažino žmogiškųjų išteklių poreikį,

 

Šarūnas Gavėnas

Policijos departamento Policijos informacijos valdybos viršininkas

 

Mes turime jums sprendimą!

Mums rūpi jūsų autoparkas - leiskite mums jį optimizuoti. 

Daugiau klientų istorijų

KONEKESKO

Bendrovėje „Konekesko Lietuva“ įdiegti sprendimai ne tik padeda sutaupyti jos klientams, tačiau ir pačiai įmonei gauti atlygį už realiai darbui praleistą laiką, net kai klientui gali atrodyti, kad tokius darbus įmanoma padaryti greičiau.

VILNIAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJA

Vilniaus miesto savivaldybė yra vienas pavyzdžių, kai įstaiga centralizuotai sprendžia automobilių parko valdymą ir duomenų surinkimą, siekdama atlaisvinti išteklius, optimizuoti darbo eigą ir skaidriau administruoti automobilius.

ABB

IMG_3362-1

Daugeliui dirbančių kompanijoje, kur automobiliu tenka dalytis su kolegomis, pažįstama situacija – reikia važiuoti pas klientą, o nėra nei vieno laisvo automobilio. Kas bando klausinėti kolegų, kas skuba pas viską žinančią administratorę – tolimesni veiksmai priklauso nuo įmonės tradicijų. Tačiau bet kuriuo atveju tokios paieškos užima daug laiko, sutrukdo viso skyriaus ir administratorės darbą, po koridorius besiblaškantis kolega supykęs, ir, deja, ne visada šio chaoso rezultatas – surastas reikalingas automobilis.

Dalytis automobiliais padeda „Fleet Complete“ sprendimas

Aprašyta situacija tikrai nežinoma bendrovės ABB darbuotojams. Skaitmeninės pramonės lyderė, vystanti keturias į klientus orientuotas, pasaulyje pirmaujančias verslo šakas: elektrifikacija, automatizavimas, pavaros ir robotika – ir pati tokioms, kaip aprašytoji, situacijoms spręsti ieško efektyvių technologinių sprendimų. 1992 metais veiklą Lietuvoje pradėjusioje ABB šiuo metu dirba apie 80 specialistų. Savo užsakovams bendrovė tiekia visą asortimentą produktų, diegia elektrifikacijos ir automatizavimo sprendimus bei atlieka servisą. Tad nemažai daliai jos darbuotojų tenka daug važinėti po Lietuvą. Važinėti bendrovės automobiliais.

Dalijimosi jais klausimas tapo opiu, kai prieš kelerius metus automatizavimo ir robotikos verslo srityse pradėjo sparčiai daugėti darbuotojų – nuo dviejų iki penkiolikos. Tada ir iškilo problema – kaip tvarkingai pasidalyti bendro naudojimo automobiliais? Būdama technologijų lydere bendrovė šioje situacijoje nusprendė ieškoti inovatyvaus sprendimo.

A. Volynkin_ABB-1„Peržiūrėjome tuo metu rinkoje esančias galimybes ir pamatėme, kad vienintelis patogus ir mums tinkantis – „Fleet Complete“ sprendimas“, – komentavo pasirinkimą Andrej Volynkin, bendrovės ABB tiekimo vadovas Lietuvai ir Latvijai.

Pasak pašnekovo, iš pradžių 2016 metais šis sprendimas buvo įdiegtas tik dviejuose, dabar – visuose septyniolikoje bendro naudojimo automobilių.

„Fleet Complete“ pasiūlyta automobilių dalijimosi sistema užtikrina, kad bet kuris darbuotojas, norintis pasinaudoti bendrovės automobiliu, savo išmaniajame telefone ar kompiuteryje gali rezervuoti bet kurį tuo metu sistemoje laisvą automobilį, nuvažiuoti pas klientą, o grįžęs – analogišku principu perduoti automobilį kitam kolegai“, – trumpai supažindino su bendrovei ABB pasiūlytu sprendimu „Fleet Complete“ pardavimų vadovas Raimondas Laurelis.

Palengvėjo automobilių parko valdymas

„Sistema labai patogi naudoti: ir darbuotojams paprasta dalytis automobiliais, ir labai palengvėjo automobilių ūkio valdymas. Anksčiau rida buvo fiksuojama tik per GPS, ir ne visada buvo gaunami tikslūs duomenys, dabar turime labai tikslią informaciją ir apie automobilių ridą, ir apie kuro sąnaudas iš paties automobilio, tad galime iškart parengti ataskaitas, nereikia kažkam sėdėti ir skaičiuoti čekių“, – pasakojo A. Volynkin.

Įdiegus „Fleet Complete“ sprendimą palengvėjo ne tik automobilių parko valdymas, bet atsirado ir daugiau galimybių darbuotojų kontrolei – vadovas visada gali žinoti, kur kas yra išvykęs. Be to, darbuotojai gali kooperuotis – jei, pavyzdžiui, paaiškėja, kad kitą dieną į Panevėžį jau važiuoja vienas kolega, galima vykti drauge – taupoma ir kuras, ir transporto priemonės amortizacija, ir ekologija nelieka pamiršta.

Pašnekovas neslepia, kad pritaikyta dalijomosi automobiliais paslauga leido sutaupyti ir ten, kur nesitikėta. Bendrovė automobilius įsigijusi lizingu ir jo įmoka priklauso nuo ridos. Tad pastebėjus, kad kažkuris automobilis vieną mėnesį itin populiarus, galima kuriam laikui sistemoje jo nerodyti, taip skatinant rinktis kitus automobilius ir valdyti lizingo įmokas.

Ir dar vienas niuansas – jei kažkas iš kolegų važiuodamas viršydavo leistiną greitį, tai po pusmečio atkeliavus baudos kvitui būdavo labai sunku atsiminti, kas tuo metu sėdėjo už automobilio vairo. Dabar išnyko ir ši problema – labai paparasta atsekti kaltininką. Kas žino, gal toks žinojimas ir perspėjimas ateityje apsaugos nuo pagundos smarkiau spustelti greičio pedalą ir gal net apsaugos nuo nelaimės.

O kaip darbuotojai, tiesioginiai šios paslaugos naudotojai, vertina „Fleet Complete“ sprendimą?

„Darbuotojai tikrai visi patenkinti, nes sistema patogi ir lengva ja naudotis. Ypač džiaugiasi tie, kurie dar prisimena, kaip viskas buvo, kol neturėjome šios sistemos“, – sakė A. Volynkin.

Pasinaudoti šiuo „Fleet Complete“ sprendimu jis rekomenduotų visoms įmonėms, kurių darbuotojams tenka dalytis net ir keliais automobiliais.

Daugiau apie „Fleet Complete“ siūlomą Dalijamų automobilių sprendimą galite sužinoti ČIA.

 

 

 

Sistema labai patogi naudoti: ir darbuotojams paprasta dalytis automobiliais, ir labai palengvėjo automobilių ūkio valdymas. Anksčiau rida buvo fiksuojama tik per GPS, ir ne visada buvo gaunami tikslūs duomenys, dabar turime labai tikslią informaciją ir apie automobilių ridą, ir apie kuro sąnaudas iš paties automobilio, tad galime iškart parengti ataskaitas, nereikia kažkam sėdėti ir skaičiuoti čekių.

 

Andrej Volynkin

Bendrovės ABB tiekimo vadovas Lietuvai ir Latvijai.

 

Mes turime jums sprendimą!

Mums rūpi jūsų autoparkas - leiskite mums jį optimizuoti. 

Daugiau klientų istorijų

SCANIA

Scania CER yra Scania sunkvežimių pardavimo ir aptarnavimo Scania CER yra Scania sunkvežimių pardavimo ir aptarnavimo kompanija Čekijoje, Slovakijoje ir Vengrijoje. „Ecofleet“ sprendimo dėka Scania CER ženkliai pakėlė pardavimų grupės produktyvumą, bei padidino savo rinkos dalį.

KONEKESKO

Tractor working agicultural machinery in sunny day

Mokėti už atliktus darbus, o ne paslaugos teikėjo kelionę iš taško A į tašką B – natūralus užsakovo pageidavimas, galintis padėti jam sutaupyti, o darbus atliekančiai bendrovei – kurti atsakingo požiūrio į teikiamas paslaugas įvaizdį. Tačiau be išmaniųjų sprendimų tai pasiekti nėra paprasta. Žemės ūkio, statybos ir miškų technikos pardavimu bei priežiūra užsiimanti bendrovė „Konekesko Lietuva“ atrado tokios problemos sprendimo raktą, pasitelkusi „Fleet Complete“ („Ecofleet“) sprendimus.

„Mūsų darbas – ne tik parduoti miško, žemės ūkio ar statybos techniką, bet ir užtikrinti tinkamą jos veikimą bei priežiūrą po pardavimo. Mūsų parduodamą techniką perka klientai iš pačių įvairiausių Lietuvos vietų, tad priežiūros darbus atliekame turimose regioninėse dirbtuvėse ir atvykę pas klientus“, – pasakoja „Konekesko Lietuva“ serviso vadovas Kęstutis Andrulionis.

Jis atkreipia dėmesį, kad technikos priežiūra užsiimantis bendrovės padalinys pajamas gauna už atliekamus darbus, apmokestinamus valandiniu įkainiu, todėl įmonei svarbu imti atlygį už darbus, o ne laiką, praleidžiamą važiuojant pas klientą.

„Vienas esminių įmonės darbo sėkmės faktorių – maksimaliai išnaudoti darbo laiką darbams atlikti, o ne kitai veiklai, tokiai kaip važiavimas, laikas, praleistas kelyje. Čia ir atsirado poreikis suskaičiuoti, kiek tokio laiko turime, ieškoti sprendimų jam trumpinti ir siekti kokybiškai išnaudoti realiai turimą darbo laiką“, – aiškina K. Andrulionis.

Taupo savo laiką ir klientų išlaidas

Andrulionis sako supratęs, kad savo laiką ir klientų išlaidas galima optimizuoti pasitelkus išmaniuosius sprendimus. Tada bendrovė ir atrado „Fleet Complete“ („Ecofleet“) paslaugas.

„Paslaugos teikėjo pasirinkimą lėmė sprendimo lankstumas – įrangos nuoma, o ne pirkimas, reikiamų ataskaitų parengimas, paprasta vartotojo sąsaja. Jau turime devynių mėnesių paslaugos naudojimo duomenis ir esame patenkinti tuo, ką su šiais sprendimais pasiekėme“, – teigia K. Andrulionis.

Pasak „Konekesko Lietuva“ serviso vadovo, įmonėje įdiegti išmanieji sprendimai suteikia galimybę palyginti darbuotojų efektyvumą, eliminuoti laiko kelyje faktorių, taip pat leidžia įvertinti galimas parduoti ir parduotas valandas.

„Nuo šiol turime konkrečią informaciją, padedančią tolygiau skirstyti darbus pagal atstumus iki klientų, kad laikas kelyje pasiskirstytų vienodžiau. Mums pasidarė paprasčiau planuoti priežiūros centrų plėtrą pagal labiausiai lankomas vietas, kad galėtume trumpinti kelią iki klientų“, – tikina K. Andrulionis.

Gali tiksliau apskaičiuoti, kokio atlygio nusipelnė

Įmonės „Fleet Complete“ („Ecofleet“) pardavimų projekto vadovo Lietuvoje Tomo Stonio teigimu, bendrovėje „Konekesko Lietuva“ įdiegti sprendimai ne tik padeda sutaupyti jos paslaugų pirkėjams, bet ir pačiai įmonei gauti atlygį už realiai darbui praleistą laiką, net kai jos klientui gali atrodyti, kad tokius darbus įmanoma padaryti greičiau.

„Konekesko Lietuva“ yra svarbu žinoti, kiek darbuotojas, važiuodamas į serviso objektą, užtrunka kelyje, kiek tai turi įtakos efektyvumui ir sugebėjimui atlikti darbus. Iki tol jie negalėdavo faktiniais duomenimis pagrįsti, ar mažesnis atliktų darbų skaičius priklauso nuo daugiau kelyje praleidžiamo laiko. Mūsų sprendimų pateikiami duomenys ne tik padeda sutaupyti paslaugų pirkėjui, bet ir suteikia galimybę apmokestinti visą realų paslaugų teikėjo darbo laiką“, – aiškina T. Stonys

„Fleet Complete“ („Ecofleet“) atstovas atkreipia dėmesį, kad „Konekesko Lietuva“ naudoja transporto kontrolės sprendimą su automobilio kuro lygio, ridos (odometro) nuskaitymu. Sprendimas įdiegtas į priežiūros darbus atliekančių darbuotojų automobilius.

Daugiau apie „Fleet Complete“ („Ecofleet“) siūlomus sprendimus galite sužinoti ČIA.

Paslaugos teikėjo pasirinkimą lėmė sprendimo lankstumas – įrangos nuoma, o ne pirkimas, reikiamų ataskaitų parengimas, paprasta vartotojo sąsaja. Jau turime devynių mėnesių paslaugos naudojimo duomenis ir esame patenkinti tuo, ką su šiais sprendimais pasiekėme.

Kęstutis Andrulionis

„Konekesko Lietuva“ serviso vadovas

Mes turime jums sprendimą!

Mums rūpi jūsų autoparkas - leiskite mums jį optimizuoti. 

Daugiau klientų istorijų

LIETUVOS POLICIJA

Lietuvos policijos darbuotojai šiandien dalijasi 350 automobilių, o dar beveik 800 valdo išmaniai, pasitelkę „Fleet Complete“ („Ecofleet“) sprendimus.

G4S LIETUVA

Carousel_1200x471

G4S, didžiausia pasaulyje integruotus saugos sprendimus teikianti įmonė, stebi savo patruliuojančius automobilius, naudodami „Ecofleet“ (dabar „Fleet Complete“) transporto kontrolės sistemą. Naudodami šį sprendimą, jie taip pat suteikia savo klientams galimybę stebėti savo automobilius. Saugos tarnyboms yra kritiškai svarbu turėti informaciją realiu laiku, kur yra patruliuojantys ekipažai. Tai leidžia greitai reaguoti į situaciją ir teikti klientui visapusiškas saugumo paslaugas.

G4S veikloje „Ecofleet“ sistema padeda rasti arčiausiai iškvietimo vietos esantį laisvą patrulių automobilį, todėl klientai pagalbos sulaukia itin operatyviai. Be to, transporto kontrolės sistema suteikia informaciją apie ekipažų vairuotojų elgseną darbo metu ir skatina saugų vairavimą.

„G4S Lietuva“ Technologijų departamento direktorius Marius Penikas: „Transporto priemonių stebėjimas ir saugus vairavimas yra labai svarbūs veiksniai mūsų verslui. Lankstus ir patikimas partneris „Ecofleet“ suteikė mums įrankius, kurie įgalina pasiūlyti mūsų klientams optimaliausius sprendimus. Esame patenkinti, turėdami patikimus ir itin lanksčius partnerius“.

Transporto priemonių stebėjimas ir saugus vairavimas yra labai svarbūs veiksniai mūsų verslui. Lankstus ir patikimas partneris „Ecofleet“ suteikė mums įrankius, kurie įgalina pasiūlyti mūsų klientams optimaliausius sprendimus. Esame patenkinti, turėdami patikimus ir itin lanksčius partnerius.

 

Marius Penikas

UAB „G4S Lietuva“ Technologijų departamento direktorius

 

Mes turime jums sprendimą!

Mums rūpi jūsų autoparkas - leiskite mums jį optimizuoti. 

Daugiau klientų istorijų

G4S LIETUVA

Saugumo tarnyboms yra kritiškai svarbu turėti informaciją realiu laiku, kur yra patruliuojantys ekipažai. Tai leidžia greitai reaguoti į situaciją ir teikti klientui visapusiškas paslaugas, užtikrinančias saugumą.

Susisiekime

Mes norime daugiau sužinoti apie Jūsų verslą ir suprasti, kaip galėtume padėti optimizuoti Jūsų autoparką.