„Fleet Complete“ sukurtas sprendimas – ir automobiliams stebėti, ir prekėms skenuoti
„Štai tik ką man paskambino klientas, klausia, kada pristatysime prekes. Atsidariau programėlę, pažiūrėjau, kur dabar yra automobilis, ir įvertinęs likusį atstumą, pasakiau, kada maždaug prekės jį pasieks. Paskui dar nusiunčiau nuorodą, kad ir pats klientas matytų automobilio judėjimą. Sulaukiau komentaro: „Na ir programa pas jus!”, – džiaugiasi „Fleet Complete Lietuva“ pasiūlytais sprendimais MB „Ignakaras“ vadovas, „Inter Parts“ atstovas Lietuvoje Romualdas Paukštas.
Bendradarbiavimas su „Fleet Complete Lietuva“ pasiteisino
Jo vadovaujama įmonė aprūpina klientus iš Lenkijos tiekėjo „Inter Parts“ užsakytomis automobilių dalimis. Kiekvieną dieną iš partnerių nuomojami automobiliai zuja tarp sandėlių Lenkijoje ir prekių užsakovų Lietuvoje, Latvijoje bei Estijoje.
„Mes neturime savo automobilių parko, tad pervežimo paslaugą perkame iš vežėjų. Dirbdami netrukus supratome, kad būtų labai gerai žinoti, kur tiksliai yra automobilis su mūsų prekėmis, kiek kilometrų jis per mėnesį nuvažiavo ir kiek mes turime sumokėti už suteiktą paslaugą, kad visiems viskas būtų aišku. Dabar viskas labai paprasta – tik mėnuo baigėsi, suformuojami kelionės lapai, pažiūriu, kiek kuris automobilis pravažiavo kilometrų ir iškart galiu atsiskaityti“, – pasakojo apie taikomo sprendimo privalumus R. Paukštas.
Pasak pašnekovo, labai patogu ir tai, kad bet kuriuo metu galima stebėti automobilių judėjimą ir informuoti klientus, kada juos pasieks laukiamos automobilių dalys, patikrinti, ar buvo aplankyti visi klientai, paliktos visos prekės. Klientų duomenys yra suvesti į sistemą, tad vairuotojui, tik gavus užsakymą, jau aišku, kur važiuoti ir kur tiksliai palikti užsakytas prekes, nebereikia kaip anksčiau skambinti užsakovui, to teirautis. Tai ypač pasiteisino per pandemiją, kai vietoj susirgusio vairuotojo prie vairo turėdavo sėsti su tais konkrečiais klientais nedirbantis jo kolega. Laikinai užleidžiant darbo vietą nereikėjo ilgai aiškinti, kur teks važiuoti, kur pristatyti prekes. Vairuotojams tereikia susistatyti seką, kuria geriau vežti prekes.
„Vairuotojai taip pat patenkinti šiuo sprendimu, nes dirbti patogu, maršrutas aiškiai parodomas“, – kalbėjo R. Paukštas.
Įmonei buvo pasiūlytas transporto kontrolės įrenginys „MGS30“
Pasak Edvardo Talačkos, UAB „Fleet Complete Lietuva“ klientų vadybininko, MB „Ignakarui“ buvo pasiūlyta kol kas dar naujas, bet sparčiai populiarėjantis GPS seklys „MGS30“.
„Tai yra naujausia GPS technologija grindžiamas automatinio kelionių lapų ir transporto kontrolės sprendimas įmonėms, tinkantis visų tipų transporto priemonėms, taip pat ir elektromobiliams. Programinė įranga atnaujinama automatiškai, naudojant SIM kortelę“, – pasakojo E. Talačka.
Dar vienas šio įrenginio privalumas – jį lengva išimti ir toliau naudoti kitoje transporto priemonėje: GPS trekeris tvirtinamas prie akumuliatoriaus, pakeisti gali pats vairuotojas. Tad labai tinka įmonėms, kurios perka pervežimo paslaugas iš vežėjų ir naudojami automobiliai gali keistis.
Originaliai pritaikytas užduočių valdymo sprendimas
MB „Ignakaras“ vadovas turi patirties ir dirbant su kita kompanija, kurios pasiūlytu transporto kontrolės sprendimu naudojosi anksčiau. Bendradarbiavimas su šia, pavadinkime, kompanija X, nepasiteisino, tad teko ieškoti rekomendacijų dėl kito tokios įrangos ir jos priežiūros tiekėjo. Pasiklausęs atsiliepimų, jis kreipėsi į „Fleet Complete Lietuva“ ir sako, šiuo pasirinkimu iki šiol džiaugiasi, nes ir sprendimas labai naudingas, patogus naudoti, ir puikus aptarnavimas, labai operatyviai išsprendžiami visi iškilę klausimai.
Tad prieš kelis mėnesius teikiamų paslaugų spektras prasiplėtė – dabar vairuotojai naudojasi ir „Fleet Complete Lietuva“ pasiūlytu užduočių valdymo sprendimu. Tik šiai įmonei jis buvo modifikuotas: vairuotojai jį naudoja gautoms prekėms registruoti. Sandėlyje gavęs prekes vairuotojas suveda jų duomenis į išmanųjį įrenginį, o atiduodant prekes užtenka nuskenuoti jų brūkšninį kodą, ir duomenys iš karto patenka į sistemą, ir bet kas, prie jos prisijungęs, gali matyti, kur siunta yra.
„Tai labai patogu ir pristatant, ir grąžinant prekes – iš karto galiu sužinoti, kur kokia prekė yra. Jei įvyksta klaida, užsakymas nuvežamas ne tam klientui, anksčiau turėdavau kelias valandas aiškintis, skambinti, ieškoti. Dabar užtenka trisdešimties sekundžių, ir randu pasiklydusią siuntą“, – komentavo R. Paukštas.
Norite optimizuoti transporto maršrutus, sumažinti kuro sąnaudas ir padidinti autoparko efektyvumą? Kreipkitės +370 5 205 99 55 arba lietuva@fleetcomplete.eu
„Štai tik ką man paskambino klientas, klausia, kada pristatysime prekes. Atsidariau programėlę, pažiūrėjau, kur dabar yra automobilis, ir įvertinęs likusį atstumą, pasakiau, kada maždaug prekės jį pasieks. Paskui dar nusiunčiau nuorodą, kad ir pats klientas matytų automobilio judėjimą. Sulaukiau komentaro: „Na ir programa pas jus!“.
Romualdas Paukštas
MB „Ignakaras“ vadovas, „Inter Parts“ atstovas Lietuvoje
Mes turime jums sprendimą!
Mums rūpi jūsų autoparkas - leiskite mums jį optimizuoti.