KĄ DARYTI, JEI GAVAU NETEISINGAI IŠRAŠYTĄ SĄSKAITĄ?

Greičiausias būdas išspręsti šią problemą – susisiekti su mūsų buhalterija, t.y. atsiųsti el. laišką su savo problema ar užklausa elektroniniu paštu lietuva@fleetcomplete.eu. Taip pat galite skambinti +370 5 2059955 ir pasirinkti 3 variantą.

KĄ DARYTI, JEI NEGAVAU ATSAKYMO Į KLIENTŲ PAGALBOS UŽKLAUSĄ?

Visas užklausas dėl pagalbos klientui reikia siųsti adresu support@fleetcomplete.lt – Nepamirškite, kad klientų pagalbos el. paštas visada turėtų būti pagrindinis gavėjas (ne CC).

Jei per 3 dienas negavote atsakymo į savo užklausą, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda numeriu +370 5 205 99 55, rinkitės 1 variantą. Turėkite pasiruošę savo užklausos numerį.
Taip pat tikėtina, kad el. paštu galite gauti papildomų klausimų iš mūsų klientų aptarnavimo vadybininko. Jei netyčia praleidote tokį laišką, patikrinkite savo gautuosius ir junk laiškus, gavę daugiau informacijos galėsime išspręsti problemą greičiau.

KAIP INTEGRUOTI FLEET COMPLETE SPRENDIMĄ SU KITOMIS APLIKACIJOMIS?

Jei norite sąsajos, susisiekite su savo klientų vadybininku arba klientų aptarnavimo skyriumi, kurie įvertins galimybes ir, jei reikia, įtrauks programuotojų komandą arba mūsų partnerius.

Dėl savo užklausimo galite susisiekti su klientų vadybininku arba parašyti mums: lietuva@fleetcomplete.eu arba support@fleetcomplete.lt

AR FLEET COMPLETE SPRENDIMĄ GALIMA NAUDOTI IŠMANIAJAME ĮRENGINYJE?

Sprendimą galima naudoti tiek naršyklėje, tiek išmaniuosiuose iOS ir Android įrenginiuose. Čia galite atsisiųsti patogią FCPlus programėlę mobiliesiems įrenginiams:

App-Store
Google-Store

KODĖL TIKROJI TRANSPORTO PRIEMONĖS RIDA SKIRIASI NUO RODOMOS SISTEMOJE?

Jei jūsų automobilio rida fiksuojama pagal GPS duomenis, galite tikėtis tam tikrų nukrypimų. Tačiau odometro reikšmė gali būti koreguojama – patarimus, kaip tai padaryti, suteiks mūsų pagalbos komanda – support@fleetcomplete.lt. O jeigu norėsite atnaujinti savo esamą GPS įrenginį pažangesniu, kuris rodys realią automobilio ridą pagal automobilio odometrą – susisiekite su klientų vadybininku arba siųskite užklausą el. paštu lietuva@fleetcomplete.eu, ir mes su Jumis susisieksime.

Dar turite klausimų?