Apžvalga

Scania CER yra Scania sunkvežimių pardavimo ir aptarnavimo kompanija Čekijoje, Slovakijoje ir Vengrijoje. 2009 m. prasidėjusi ekonomikos krizė ne tik sumažino jos bendrus pardavimus, bet ir rinkos dalį. Todėl bendrovė ieškojo būdų, kaip padidinti pardavimų komandos našumą. Tuo tikslu įmonė siekė padidinti susitikimų su klientais kiekį ir kokybę. Analizė parodė, kad pardavėjai neturėtų užsisėdėti biure ir gaišti laiką į jį atvykti – iš tiesų, dauguma darbų turėtų būti padaryta kelyje. Su šia užduotimi „Scania” kreipėsi į „Ecofleet” – buvo sukurta sistema, sujungusi Scania klientų valdymo programą ir kitas duomenų bazes su “Ecofleet” (dabar nauju pavadinimu “Fleet Complete”) programine įranga.

Naudodami mūsų sistemą, „Scania” pardavimų komanda gali matyti savo klientus žemėlapyje ir planuoti optimalų maršrutą – sutaupę laiko už vairo, jie gali ilgiau pabūti pas klientus. Programėlė gali greitai parodyti kliento informaciją iš verslo duomenų bazių. Be susitikimo ir vietos informacijos taip pat galima apžvelgti ir, pavyzdžiui, praėjusių susitikimų reziume, sandorius bei mokėjimų istoriją. Per susitikimą pasiekti susitarimai ir kita informacija gali būti iškart suvedami programėlėje ir siunčiami į įmonės klientų valdymo programinę įrangą.

Rezultatas

„Ecofleet” sprendimo dėka Scania CER ženkliai pakėlė pardavimų grupės produktyvumą, bei padidino savo rinkos dalį.

„Ecofleet” sprendimo dėka Scania CER ženkliai pakėlė pardavimų grupės produktyvumą, bei padidino savo rinkos dalį.

Mes turime jums sprendimą!

Mums rūpi jūsų autoparkas - leiskite mums jį optimizuoti.